قطعات خودرو

انتشار اولین تیزر از نسل جدید فورد رنجر

پدال – رنجر جدید تاکنون بارها در اروپا و آمریکا توسط جاسوسان رؤیت شده است و هرچند فورد در تیزر رسمی پوشش‌های استتاری آن‌را حفظ کرده اما هنوز هم می‌توان جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر، گلگیرهای عضلانی و چراغ‌های عمودی که به F150 شباهت دارند را مشاهده کرد. به گفتهٔ فورد، نسل جدید رنجر از توانایی‌های آفرود عالی و DNA رانندگی پویا برخوردار خواهد بود. این شرکت پیکاپ جدید خود را سرسخت‌ترین، تواناترین و همه‌کاره‌ترین رنجر تاریخ توصیف می‌کند و به ویژگی‌های نوآورانه در کابین و اتاق بار آن اشاره کرده است.

نسل جدید رنجر به همراه نسل دوم فولکس‌واگن آماروک روی نسخهٔ ارتقاءیافته‌ای از معماری شاسی نردبانی T6 فورد برانکو ساخته خواهد شد. پیشرانه‌های احتمالی این پیکاپ جدید هم می‌تواند شامل ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۰۰ اسب بخار قدرت، ۲.۷ لیتری V6 توربو با ۳۳۰ اسب بخار قدرت و احتمالاً ۳ لیتری V6 توربو با ۴۰۰ اسب بخار قدرت برای نسخهٔ پرچم‌دار رنجر رپتور باشد. در برخی بازارها مثل اروپا و استرالیا هم یک پیشرانهٔ ۲ لیتری بای‌توربودیزل چهار سیلندر ارائه خواهد شد.

نکتهٔ مهم‌تر اما ارائهٔ نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی برای رنجر جدید است زیرا سبد محصولات اروپایی فورد تا سال ۲۰۲۶ بودن آلایندگی خواهد بود. گفته می‌شود این مدل به پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری اکوبوست به همراه یک موتور الکتریکی مجهز خواهد بود که مجموعاً حدود ۳۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. یک پکیج باطری نسبتاً بزرگ نیز برد تمام الکتریکی مناسبی را برای رنجر پلاگین‌هیبریدی فراهم خواهد کرد. نسل جدید رنجر احتمالاً با مدل ۲۰۲۳ به ایالات‌متحده خواهد رسید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *