ایساکو برترین شرکت خدمات پس از فروش کشور از دید مشتریان
طبق ارزیابیهای اخیر شرکت ISQI که به نمایندگی از وزارت صمت انجام شده، ایساکو در تابستان ۱۴۰۳ با کسب امتیاز ۸۰۹ در شاخص رضایت مشتریان، بار دیگر جایگاه خود را بهعنوان برترین شرکت در حوزه خدمات پس از فروش خودرو در کشور تثبیت کرد.
دستاورد ایساکو در ارزیابیهای ISQI:
در این ارزیابی که بر اساس نظرسنجی مشتریان و معیارهای بازنگری چهارم صورت گرفته و تحت نظارت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شد، ایساکو توانست با کسب ۲۳ واحد امتیاز بیشتر از میانگین صنعت کشور، خود را بهعنوان پیشتاز در این حوزه معرفی کند.
روند افزایشی امتیاز ایساکو:
شرکت ایساکو با انجام اقدامات اصلاحی و پیگیری مستمر برای بهبود کیفیت خدمات، توانست در ماههای متوالی این امتیاز را افزایش دهد. در حالی که امتیاز آن در فروردین ۱۴۰۳ معادل ۸۰۷ بود، این عدد در پایان شهریور به ۸۱۲ رسید و بالاترین امتیاز تاریخ صنعت خودروی کشور را کسب کرد. در نتیجه، با میانگین امتیاز ۸۰۹ در تابستان ۱۴۰۳، ایساکو موفق شد ۲۳ امتیاز بیشتر از میانگین صنعت کسب کند.
اولویت اصلی ایساکو: رضایت مشتریان
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، رضایت مشتریان همیشه اولویت اصلی گروه صنعتی ایرانخودرو بوده و به همین دلیل، ایساکو موفق شد این دستاورد را به ۱۵ سال پیاپی مقام اولی در خدمات پس از فروش خودرو کشور اضافه کند.
دستیابی به این امتیاز نه تنها پاسخی به انتظارات مشتریان است، بلکه نشاندهنده حرکت مستمر در مسیر ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش در صنعت خودروی کشور میباشد.