قطعات خودرو

بوی خوش…

این جانب بر خود لازم می بینم به همکاران ارجمند صنف لوازم یدکی و ماشین آلات تهران درباره حضور در انتخابات در هر زمانی که برگزار شد توصیه کنم. شاید برخی اعضای محترم تمایل چندانی به شرکت در انتخابات نداشته باشند اما به عنوان کسی که در تمام 42 سال گذشته در هیئت مدیره یا کنار ایشان بوده و در حد توانم خدمتگذاری کردم عرض می کنم قدرت اعضای هیئت مدیره برآمده از آرای اعضای صنف به ایشان است.

اگر انتخابات با حضور بیش از دو سوم اعضای اتحادیه برگزار شود بدون تردید هیئت مدیره بعدی ترکیبی کاملاً مثبت و قابل اعتماد پیدا خواهد کرد.


بر همه اعضای صنف از جمله اعضای هیئت مدیره های گذشته لازم است به منتخبین مردم احترام گذاشته و حداکثر همکاری را با ایشان داشته باشند. هرجا به تجربه یا ارتباطی نیاز داشتند بی درنگ اقدام کنند تا شاهد سرعت در پی‌گیری مطالبات صنف و به نتیجه رسیدن خواسته های اعضاء باشیم.


هیئت مدیره دوازده دوره گذشته در حد توان و بضاعت خود، با توجه به شرایط بیرونی اقدامات مفید و مهمی انجام داده اند اما ارزیابی نهایی با مردم است. گرچه همیشه لطف همکاران شامل حال ما بوده است. ما نیز اذعان داریم آنچه انجام نشده و درنظر بوده که صورت پذیرد فراوان است. دلیل آن را می تواند در قصور ما یا شرایط حاکم بر جامعه جستجو کرد.


با در نظر گرفتن داوطلبین این دوره انتخابات که برخی چهره های آشنا و همکاران هیئت مدیره در چندسال اخیر و در برگزاری نمایشگاه اتحادیه بوده اند و برخی دیگر از جمله افراد قدیمی تر، مورد اعتماد و خوش نام هستند؛ امیداست ترکیب هیئت مدیره آینده بسیار کارآمد و مفید باشد. نمی‌خواهم انتظارات فوق العاده و غیر ممکن ایجاد کنیم اما انصافاً چنانچه هیئت مدیره یک انسجام داخلی و تقسیم کار اصولی داشته باشد کارهای بسیار بزرگ و مفیدی برای اعضای صنف انجام خواهد داد. بالاتر عرض کنم این ظرفیت وجود دارد که اعضای هیئت مدیره جدید در اتاق اصناف تهران و ایران حضور موثر و راهبردی داشته باشند.


تجربه 42 سال گذشته به ما می‌گوید دولت و مجلس و کلیت حاکمیت علاقمند به همکاری با اصناف هستند اما اتحادیه ها و صنوف کاملا نمی توانند به عنوان مشاورین، کارشناسان و همکاران دولت عمل کنند. گفتن این سخن به معنای نادیده گرفتن ضعف ها و اشتباهات دولت نیست. بلکه فقط بیان مشکلی است که در طرف صنوف وجود دارد ولی همانطور که عرض کردم قابل حل است. ما و سایر صنوف اعضای فرهیخته، مطلع، دارای دانش و بینش کافی بسیار داریم که تاکنون وارد کار نشده اند. اکنون این فرصت ارزشمند پیش آمده و امیداست مورد اهتمام قرار گیرد.

پایان عرایض خود تبریک مجدد سال 1400 شمسی و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه همکاران و اعضای صنف بزرگ لوازم یدکی و ماشین آلات تهران قرار می دهم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *