به گفتهٔ این منبع، برخلاف M4 کامپتیشن که با سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive هم ارائه میشود، M4 CSL صرفاً بهصورت محرک عقب تولید خواهد شد. در این گزارش همچنین گفته شده که این نسخهٔ جدید بهصورت استاندارد به گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک مجهز خواهد بود و مثل نسخههای ضعیفتر، گیربکس دستی برای آن قابل انتخاب نیست.
M4 CSL با رینگهای اختصاصی ۱۹ یا ۲۰ اینچی، صندلیهای اسپرت M استاندارد یا صندلیهای مسابقهای سفارشی، چراغهای جلوی منحصربهفرد M، انبوهی از قطعات فیبر کربنی و غربیلک فرمان آلکانترا ارائه خواهد شد. همچنین پروتوتایپهایی که از این خودرو در حال آزمایش در پیست نوربرگرینگ دیده شدهاند از بهبودهای آئرودینامیکی مثل اسپلیتر جلوی بزرگتر، رکابهای منحصربهفرد، دیفیوزر اختصاصی و اسپویلر بزرگ روی درب صندوق هم برخوردار بودهاند. علاوه بر این، اگر این نسخه واقعاً یک CSL باشد، بهاحتمالزیاد سبکتر نسخههای دیگر M4 خواهد بود. به ادعای گزارش مذکور، M4 CSL از جولای ۲۰۲۲ تا فوریهٔ ۲۰۲۳ تولید خواهد شد.