قطعات خودرو

تکلیف شهرداری تهران برای اختصاص وام ارزان قیمت برای نوسازی تاکسی‌ها

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی با اشاره به جلسه امروز یکشبه ۹ آبان شورای شهر تهران اظهار کرد: در این جلسه کلیات طرح “بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا” به تصویب رسید.


وی ادامه داد: این طرح شهرداری تهران را مکلف کرد که نسبت به کاهش سرفاصله زمانی قطارهای مترو در کلیه خطوط از طریق افزایش بهره وری، مدیریت زمان و مدیریت ناوگان در پیک سفرهای روزانه نسبت به وضع موجود جهت دستیابی به ظرفیت ۲ میلیون جابه جایی روزانه و اورهال حداقل ۶۸ دستگاه واگن مترو تا پایان سال اقدام کند.

نادعلی افزود: همچنین در این طرح آمده که شهرداری مکلف است نسبت به افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی به حداقل ۳۰۰۰ دستگاه فعال به منظور دستیابی به حداقل ۲ میلیون جابجایی از طریق ورود و بکارگیری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید، کمک به بازسازی و اورهال اساسی ۶۰۰ دستگاه اتوبوس شامل ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین بخش خصوصی و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین با اولویت ناوگان خارج از مدار بهره برداری برنامه ریزی ها، اقدام کند.

وی گفت: در این طرح نگاهی هم به بخش تاکسیرانی شهر تهران شده و شهرداری مکلف شد نسبت به فراهم آوردن تسهیلات وام ارزان قیمت برای صاحبان تاکسی های شهر تهران به منظور نوسازی حداقل ۷۰۰۰ دستگاه و بازسازی ۳۰۰۰ دستگاه تاکسی تا پایان سال برنامه ریزی و اقدام کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *