پیشرانه- سامانه فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی محصولات کرمان موتور راهاندازی شد.
به گزارش وبسایت خبری «پیشرانه» شرکت خدمات و تجارت بم خودرو بهعنوان نماینده رسمی شرکت کرمان موتور در حوزه خدمات پس از فروش در راستای حفظ سلامت مشتریان و کاهش ترددهای غیرضروری در شرایط پاندمی ویروس کووید ۱۹، فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی محصولات کرمان موتور را باهدف تسهیل در فرآیند دسترسی مشتریان محترم به قطعات یدکی موردنیاز خود راهاندازی کرد.
کامران شاکری مدیرعامل شرکت بم خودرو بابیان این مطلب که مشتریان محترم علاوه بر دریافت خدمات از نمایندگان مجاز سراسر کشور، میتوانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی کرمان موتور به آدرس Shop.bamkhodro.ir قطعات اصلی و شرکتی موردنیاز را با قیمتهای مصوب و در سریعترین زمان خریداری کرده و بهصورت رایگان کالای خود را درب منزل دریافت کنند.
ضمناً مشتریان محترم در استان تهران میتوانند علاوه بر خرید قطعات بهصورت اینترنتی، با شمارهگیری ۰۲۱۴۲۷۲۴ از خدمات سرویس در محل شرکت بم خودرو نیز استفاده کنند.
امکان جستجوی محصولات بهصورت پیشرفته، امکان صدور فاکتور رسمی، امکان رهگیری از وضعیت قطعات خریداریشده، امکان تفکیک محصولات و نمایش قیمتها برای مدلهای مختلف از محصولات از مهمترین قابلیتهای سامانه فروشگاه اینترنتی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو است.
در ادامه شاکری با اعلام برنامهریزیهای انجامشده در حوزه تأمین قطعات خاطرنشان کرد: تمامی قطعات یدکی محصولات جدید شرکت کرمان موتور از قبیل خودروهای KMC T8، KMC K7، S5 TGDI و Lifan X70 پیش از ورود خودرو به بازار خریداری و وارد انبارهای شرکت شده تا مشتریان محترم با خیالی آسوده از ارائه خدمات مطلوب و متمایز و همچنین اطمینان از قیمتهای شرکت نسبت به خرید محصولات کرمان موتور اقدام نمایند. تأسیس فروشگاه قطعات یدکی در شهرهای بزرگ، توسعه فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات آپشن نیز از برنامههای آتی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو اعلامشده است که نویدبخش ارائه خدماتی منسجم با محوریت افزایش دسترسی و رضایت به مشتریان خود است.
مدیرعامل شرکت بم خودرو در پایان با ابراز امیدواری از گسترش توزیع هوشمند قطعات شرکت بم خودرو در سطح کشور، ارائه این خدمات جدید را موجب رضایتمندی هر چه بیشتر مصرفکنندگان محصولات کرمان موتور دانست.