رولزرویس به دنبال ساخت موتورهای جت بدون تولید کربن است

خودرو بانک – راهکارهای پیش رو برای توسعه موتورهای هواپیما پاک، استفاده از سوخت هوانوردی پایدار (SAF) است. به نظر می‌رسد دستیابی به هدف انتشار صفر کربن تا سال 2050 برای صنعت هوانوردی دور از انتظار باشد، با این حال تلاش‌های مناسبی در این زمینه انجام خواهد شد.

رولزرویس یکی از نام‌هایی است که در خط مقدم این تغییرات قرار دارد، با یک استراتژی پیچیده که شامل اطمینان از سازگاری موتورهای نسل بعدی mtu با SAF، یک مرکز آزمایش هوافضای جدید و پیشرفته در ایندیانا راه اندازی کرده است. در این مرکز پروژه‌های مختلفی در زمینه سیستم سلول سوختی هیدروژنی و سیستم های پیشرانه الکتریکی در حال توسعه هستند و به عنوان پاسخ بلندمدت برای حمل و نقل هوایی پایدار در نظر گرفته شده‌اند.

برنامه تحقیقاتی رولزرویس در زمینه تولید موتورهای پاک هواپیما، همراه با خطوط هوایی ایزی جت اجرایی خواهد شد. این پروژه گسترده تمام عناصر درگیر در اکوسیستم عملیات، از تولید کامل تا حمل و نقل، ذخیره سازی و جابجایی را تجزیه و تحلیل می کند. هدف تسریع توسعه سیستم های برق و برق مبتنی بر هیدروژن است. اپراتور خطوط هوایی یعنی ایزی جت معتقد است که برق و سلول های سوختی هیدروژنی می توانند در آینده نزدیک پروازهای کوتاه مدت را تغییر دهند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *