قطعات خودرو

ششمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته

نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته
نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته

ششمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته از پنج شنبه چهارم تا یکشنبه 7 بهمن 1403 از 10 صبح تا 6 ب.ظ. در نمایشگاه شهر آفتاب واقع در جنوب پردیس مرکزی دانشگاه شاهد برگزار می شود.

انتظار می رود این نمایشگاه همچون نسخه های پیشین، با حضور محصولات پرشمار چینی و الگوبرداری های داخلی از نمونه های چینی برگزار شود.

نمایشگاه خودرو و قطعات مرتبط رویداد نمایشگاهی است که آخرین فناوری، لوازم جانبی و قطعات خودرو را در این صنعت به نمایش می گذارد. پلتفرمی برای تولیدکنندگان، تامین کنندگان و فروشندگان فراهم می کند تا محصولات خود را به مخاطبان هدفمندی از متخصصان صنعت، علاقه مندان و مصرف کنندگان به نمایش گذارند.

این نمایشگاه محل عرضه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مرتبط با خودرو است:

– قطعات خودرو

– لوازم جانبی

– محصولات مراقبت از خودرو

– راه حل های الکترونیک و اتصال

– ارتقاء عملکرد

– ابزار و تجهیزات

– خدمات سفارشی سازی خودرو

غرفه داران در این رویدادها با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار، آگاهی از برند ایجاد و برای فرصت های تجاری جدید سرنخ فراهم می کنند. آخرین روندهای صنعت، محصولات جدید، کشف و از طریق سمینارها و کارگاه های آموزشی بینش ارزشمندی از کارشناسان صنعت به دست، توان آورد.

نمایشگاه های خودرو و قطعات مرتبط فرصتی برای متخصصان صنعت است تا از رقبا جلوتر بمانند، محصولات جدید تهیه کنند و با بازیگران کلیدی صنعت خودرو ارتباط برقرار کنند. چه سازنده، توزیع‌کننده، خرده‌فروش یا مصرف‌کننده، حضور در نمایشگاه خودرو و قطعات مرتبط می گذارد در بازار همیشه در حال تحول خودرو مطلع و مرتبط بمانیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *