قطعات خودرو

نمایشگاه خودروهای الکتریکی و واحدهای شارژ استانبول

خودروهای الکترونیکی استانبول
خودروهای الکترونیکی استانبول

قطعات خودرو – از چهارشنبه 13 تا جمعه 15 نوامبر 2024 (23 تا 25 آبان)، نمایشگاه خودروهای الکتریکی و واحدهای شارژ آن ها و تکنولوژی ها و تجهیزات وابسته در سالن های 1، 2 و 3 ایستانبول فوآر مرکزی که هم‌چنین با نام دونیا تیجارت مرکزی شناخته می شود، برگزار خواهد شد. مجری برگزاری این نمایشگاه، شرکت وُلی فوآر هیزمتلری خواهد بود. راه های ارتباطی و کسب اطلاع، از قرار زیر است:

www.voli.com.tr

info@voli.com.tr

İstanbul Fuar Merkezi Yeşilköy/ Dunya Ticaret Merkezi (Istanbul Fair Center/ Istanbul Expo Center) Yeşilköy Istanbul, Fuar Merkezi, 34149 Bakırköy/İstanbul, Türkiye; +90 212 468 52 00

از طریق ایستگاه مترو DTM یا Dunya Ticaret Merkezi از خط ام1 می توان به این محل دست یافت. این نمایشگاه در جوار فرودگاه سابق استانبول به نام آتاتورک است.

این نمایشگاه واجد بخش های زیر است:

خودروهای برقی: جاذبه اصلی نمایشگاه، با به نمایش گذاشتن جدیدترین مدل های تولیدکنندگان.

واحدهای شارژ: انواع ایستگاه های شارژ، از جمله شارژرهای خانگی دیواری، شارژرهای سریع برای استفاده عمومی و ایستگاه های شارژ بی سیم.

باتری ها: اطلاعاتی در مورد آخرین پیشرفت ها در باتری های وسایل نقلیه الکتریکی، از جمله مواد شیمیایی و فناوری ها.

زیرساخت وسایل نقلیه الکتریکی: اطلاعات در توسعه شبکه های شارژ، یکپارچه سازی شبکه هوشمند، و منابع انرژی تجدید پذیر برای شارژ.

اجزای خودروی الکتریکی: نمایش موتورهای الکتریکی، اینورترها، کنترلرها و سایر اجزایی که یک پیشرانه خودروی الکتریکی را تشکیل می دهند.

سیستم های مدیریت انرژی: نمایش راه حل های نرم افزاری و سخت افزاری برای بهینه سازی برنامه های شارژ، نظارت بر مصرف انرژی و مدیریت اتصالات شبکه.

لوازم جانبی وسایل نقلیه الکتریکی: نمایش محصولات مرتبط با EV مانند کابل های شارژ، آداپتورها و لوازم جانبی برای شارژ خانگی و در حال حرکت.

مشوق‌ها و سیاست‌های دولتی: اطلاعات در مورد مشوق‌های محلی و ملی برای پذیرش خودروهای الکتریکی، و همچنین سیاست‌های نظارتی که از انتقال به حمل‌ونقل الکتریکی حمایت می‌کنند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *