قطعات خودرو

گریت وال شانهای کانن، پیکاپ شش چرخ چینی!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، نخستین شرکتی که پیکاپ شش چرخ را به صورت تجاری تولید کرد، مرسدس بنز بود. با این حال این رویه پس از گذشت چند سال عمومیت پیدا کرده است و اکنون گریت وال شانهای کانن، به عنوان یک پیکاپ شش چرخ از چین در راه بازار جهانی است.

 

 

مرسدس G 63 به عنوان یک پیکاپ شش چرخ تولید محدود در سال 2013 معرفی شد و راه برای دیگر شرکت‌ها همچون رضوانی و هنسی باز کرد تا نسخه‌های مختلفی از این پیکاپ را به بازار عرضه کنند. اکنون به نظر می‌رسد چینی‌ها نیز تمایل دارند تا وارد این بازار شوند.

 

 

نمونه اولیه پیکاپ شش چرخ گریت وال شانهای کانن اخیرا در چین مشاهده شده است. این پیکاپ با برچسب‌های استتار پوشانده شده بود تا ظاهر آن مخفی باقی بماند. نسخه شش چرخ گریت وال شانهای کانن نسبت به نسخه چهار چرخ ارتفاع و طول بیشتری دارد.

 

 

بنابر گزارش رسانه‌های چینی، گریت وال شانهای کانن شش چرخ از همان پیشرانه نسخه عادی استفاده خواهد کرد. این موتور از نوع سه لیتری شش سیلندر خورجینی با توربوشارژر است که 360 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز قدرت و گشتاور را به شش چرخ این پیکاپ می‌فرستد. این پیکاپ در نیمه دوم سال 2023 میلادی وارد بازار چین خواهد شد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *