جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

فرصت های استفاده نشده

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» با انتقاد از این که حتی نمایشگاه‌های تخصصی فقط با اهداف تجاری برگزار می‌شوند، گفت: «پویایی و پایایی بازار لوازم یدکی خودرو با عرضه قطعات تولید داخل و ارتباط بین تولیدکنندگان، بازرگانان، توزیع‌کنندگان قطعات خودرو و تعمیرکاران خودرو از جمله اهداف نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» است.» وی افزود: «امیدواریم در پایان نمایشگاه، تشکل فراگیری بین اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی به وجود بیاید.»

حسن بشار تنیا، رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»، در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو درباره زمان و تعداد غرفه‌های نمایشگاه گفت: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» از ۸ تا ۱۱ تیرماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه حدود ۶۰ تا ۷۰ غرفه را دربر خواهد گرفت و پیش‌بینی ما این است که تولیدکنندگان، بازرگانان، فروشندگان تجهیزات تعمیرگاهی و فعالان شبکه توزیع قطعات خودرو در این نمایشگاه شرکت داشته باشند. بازدیدکنندگان از نمایشگاه نیز اغلب کارشناسان و فروشندگان قطعات خودرو و تعمیرکاران خودرو خواهند بود.

نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»، تجارت‌محور نیست

وی با بیان این که ماهنامه قطعات خودرو به عنوان رسانه تخصصی قطعات خودرو کشور و تعاونی تعمیرکاران خودرو (فاوا) برگزاری نمایشگاه را مدیریت خواهند کرد، تصریح کرد: برای اولین بار در ایران قرار است همه اتحادیه‌های خودرویی با همکاری انجمن‌های خودرویی از جمله انجمن همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور، انجمن لنت ترمز و کلاچ، انجمن فیلتر و انجمن خدمات پس از فروش، نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» را برگزار کنند. به همین جهت از ماه‌ها قبل هماهنگی‌های لازم آغاز شده است.

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» درباره اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: باید اشاره کنم که نمایشگاه‌های قطعات خودرو داخلی معمولاً توسط شرکت‌های نمایشگاهی برگزار شده‌اند و هدف آنها درآمدزایی است و به طور طبیعی این نمایشگاه‌ها نمی‌توانند رضایت فعالان و مدیران صنعت قطعات خودرو را به همراه داشته باشند.

تشکل فراگیر میان اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی

مدیر مسئول ماهنامه قطعات خودرو در مورد اهداف تخصصی این نمایشگاه توضیح داد: ما به عنوان تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، اتحادیه‌ها و انجمن‌های تخصصی خودرویی اهداف مشخصی را پیگیری می‌کنیم. از جمله این اهداف می‌توان به توسعه بازار لوازم یدکی خودرو، تعمیق مصرف قطعات ساخت داخل در بازار، ارتباط بین گروه‌ها و تشکل‌ها و فعالان و ذینفعان تولید، بازرگانی، توزیع قطعات خودرو و تعمیرکاران خودرو اشاره کرد. از دیگر اهداف ما این است که فعالان این زنجیره بتوانند خدمات کامل و درستی را به مصرف‌کننده نهایی ارائه دهند و از شغل و کسب‌وکار خود حمایت کنند. امیدواریم نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» همگرایی قابل توجه و ارزشمندی را برای اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و صنایع خودرویی ایجاد کند.

حسن بشار تنیا ضمن تأکید بر ایجاد تشکل فراگیر میان اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی اظهار کرد: در این نمایشگاه، همایشی برگزار خواهیم کرد و اهداف اصلی و کلی نمایشگاه یعنی همگرایی را در این همایش دنبال خواهیم کرد. امیدواریم در پایان نمایشگاه، تشکل فراگیری بین اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی به وجود بیاید. همزمان بنا داریم از شیوه‌نامه و منشور حقوق صاحب خودرو در موضوع تعمیر خودرو نیز رونمایی کنیم

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» با انتقاد از این که حتی نمایشگاه‌های تخصصی فقط با اهداف تجاری برگزار می‌شوند، گفت: «پویایی و پایایی بازار لوازم یدکی خودرو با عرضه قطعات تولید داخل و ارتباط بین تولیدکنندگان، بازرگانان، توزیع‌کنندگان قطعات خودرو و تعمیرکاران خودرو از جمله اهداف نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» است.» وی افزود: «امیدواریم در پایان نمایشگاه، تشکل فراگیری بین اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی به وجود بیاید.»

حسن بشار تنیا، رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»، در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو درباره زمان و تعداد غرفه‌های نمایشگاه گفت: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» از ۸ تا ۱۱ تیرماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه حدود ۶۰ تا ۷۰ غرفه را دربر خواهد گرفت و پیش‌بینی ما این است که تولیدکنندگان، بازرگانان، فروشندگان تجهیزات تعمیرگاهی و فعالان شبکه توزیع قطعات خودرو در این نمایشگاه شرکت داشته باشند. بازدیدکنندگان از نمایشگاه نیز اغلب کارشناسان و فروشندگان قطعات خودرو و تعمیرکاران خودرو خواهند بود.

نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»، تجارت‌محور نیست

وی با بیان این که ماهنامه قطعات خودرو به عنوان رسانه تخصصی قطعات خودرو کشور و تعاونی تعمیرکاران خودرو (فاوا) برگزاری نمایشگاه را مدیریت خواهند کرد، تصریح کرد: برای اولین بار در ایران قرار است همه اتحادیه‌های خودرویی با همکاری انجمن‌های خودرویی از جمله انجمن همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور، انجمن لنت ترمز و کلاچ، انجمن فیلتر و انجمن خدمات پس از فروش، نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» را برگزار کنند. به همین جهت از ماه‌ها قبل هماهنگی‌های لازم آغاز شده است.

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» درباره اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: باید اشاره کنم که نمایشگاه‌های قطعات خودرو داخلی معمولاً توسط شرکت‌های نمایشگاهی برگزار شده‌اند و هدف آنها درآمدزایی است و به طور طبیعی این نمایشگاه‌ها نمی‌توانند رضایت فعالان و مدیران صنعت قطعات خودرو را به همراه داشته باشند.

تشکل فراگیر میان اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی

مدیر مسئول ماهنامه قطعات خودرو در مورد اهداف تخصصی این نمایشگاه توضیح داد: ما به عنوان تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، اتحادیه‌ها و انجمن‌های تخصصی خودرویی اهداف مشخصی را پیگیری می‌کنیم. از جمله این اهداف می‌توان به توسعه بازار لوازم یدکی خودرو، تعمیق مصرف قطعات ساخت داخل در بازار، ارتباط بین گروه‌ها و تشکل‌ها و فعالان و ذینفعان تولید، بازرگانی، توزیع قطعات خودرو و تعمیرکاران خودرو اشاره کرد. از دیگر اهداف ما این است که فعالان این زنجیره بتوانند خدمات کامل و درستی را به مصرف‌کننده نهایی ارائه دهند و از شغل و کسب‌وکار خود حمایت کنند. امیدواریم نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» همگرایی قابل توجه و ارزشمندی را برای اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و صنایع خودرویی ایجاد کند.

حسن بشار تنیا ضمن تأکید بر ایجاد تشکل فراگیر میان اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی اظهار کرد: در این نمایشگاه، همایشی برگزار خواهیم کرد و اهداف اصلی و کلی نمایشگاه یعنی همگرایی را در این همایش دنبال خواهیم کرد. امیدواریم در پایان نمایشگاه، تشکل فراگیری بین اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی به وجود بیاید. همزمان بنا داریم از شیوه‌نامه و منشور حقوق صاحب خودرو در موضوع تعمیر خودرو نیز رونمایی کنیم

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار