جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

نمایشگاه اصفهان جلوتر از تهران!

 نمایشگاه اصفهان از تاریخ 31 خرداد ماه تا سوم تیرماه 1402 در محل نمایشگاه بین‌المللی این شهر برگزار شد. این رویداد در محل جدیدترین نمایشگاه در اصفهان بود. غرفه‌گذاران در خصوص مسائل مختلفی با خبرنگار قطعات خودرو به گفتگو پرداختند.

تعداد بازدیدکنندگان
غرفه‌گذاران تعداد بازدیدکنندگان را بیشتر از سال گذشته ارزیابی کرده و معتقد بودند هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت بازدیدکنندگان تخصصی، نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان در شرایط مطلوبی برگزار شده است. ایشان معتقد بودند بازدیدکنندگان این دوره با اهداف مشخص تجاری شرکت کرده‌اند و غرفه‌گذاران نیز از ساعت بازدید نمایشگاه رضایت نسبی داشتند.

مدیریت برگزاری نمایشگاه
غرفه‌گذاران مدیریت نمایشگاه را ضعیف شمرده و معتقد بودند در برخی موارد پاسخگویی به نیازهای غرفه‌داران اهتمام لازم به کار گرفته نشده است و ضعف جدی در این بخش از برگزاری نمایشگاه به وضوح دیده شده است. در همین راستا، خبرنگار قطعات خودرو در چند مرحله تلاش کرد تا پاسخ برگزارکننده را در این خصوص جویا شود که ایشان پاسخگوی خبرنگارمان نبودند.

تبلیغات محیطی
به نظر می‌رسد در این دوره از نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان از تبلیغات محیطی خوبی بهره گرفته شده بود که رضایت غرفه‌داران را نیز به همراه داشت. همین امر باعث رشد بازدیدکننده و همچنین فضای تبلیغاتی مناسب برای شرکت‌ها شده بود.

بر اساس مشاهده خبرنگار قطعات خودرو از نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان در این دوره از این رویداد، اکثر شرکت‌ها از طریق نمایندگی اصفهان خود در نمایشگاه حاضر بودند. این به رشد بخش نمایندگی و ارتباط مستقیم با مشتری محلی منجر شده و از ارتباطات اضافی جلوگیری می‌کند و مشتری را به سرعت به نماینده وصل کرده و باعث تنظیم بازار می‌شود.

در این خصوص، جبارزاده، مدیرعامل گروه صنعتی همگام خودرو، مجاور گفت:
مشارکت بیشتر اتاق‌های بازرگانی، انجمن‌های تولید و اتحادیه‌های مرتبط می‌تواند به رشد کیفی و کمی نمایشگاه اصفهان در آینده کمک کند.
او با ابراز رضایت از برگزاری نمایشگاه امسال در اصفهان گفت: خوشبختانه امسال هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان رشد خوبی داشته و شرکت‌های معتبر کشوری نیز در آن مشارکت فعالی داشتند.

گفتنی است نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان در شرایطی برگزار شد که بازار قطعات خودرو با مشکلاتی همچون طرح شناسه کالا و در بازه زمانی ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی برگزار شد که این در صدای رونق این رویداد بسیار حائز اهمیت است. همچنین در حاشیه این نمایشگاه برای اولین بار سه رویداد جنبی از سوی برگزارکننده با عناوین رشد کسب‌وکار، صادرات قطعات خودرو و فروش حرفه‌ای لوازم یدکی برگزار شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار