قطعات خودرو

کارگاه‌های قطعات خودرو، زیر ذره‌بین اتحادیه لوازم یدکی تهران

دکتر سید احمد حسینی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران، در نشست خبری خود با خبرنگاران اعلام کرد که این اتحادیه با هماهنگی‌های انجام شده و با توجه به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی خود، ساماندهی تولیدکنندگان خرد و متوسط قطعات خودرو در استان تهران را بر عهده گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار قطعات خودرو، حسینی با بیان اینکه بیش از 15000 کارگاه تولیدی قطعات خودرو در استان تهران وجود دارد که اغلب ساماندهی شده نیستند و معمولا مجوزی برای تولید قطعه ندارند، گفت: این کارگاه‌ها در عین حال که مزیت های نسبی زیادی هستند، اشتغال‌زایی خوبی دارند و برخی از آن‌ها کالای با کیفیت هم تولید می‌کنند، اما در عین حال به نوعی تهدید و البته در معرض خطر و بسیار آسیب‌پذیر هستند.

وی افزود: معمولا کسانی که کار فنی انجام می‌دهند مستقیما کار خلاف و تقلب انجام نمی‌دهند اما کسانی که کالای تقلبی یا کم کیفیت تولید می‌کنند اغلب از همین کارگاه ها استفاده می‌کنند.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی تهران با اشاره به اینکه این اتحادیه در حال حاضر در حال شناسایی این کارگاه‌ها و ارزیابی وضعیت آنها است، گفت: پس از شناسایی و ارزیابی، اقدامات لازم برای ساماندهی این کارگاه‌ها انجام خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *