جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

رسانه اهل فن

عبدالله سلطانی ثانی مدیرعامل جدید ایساکو شد

در تاریخ یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۳، گروه خودروسازی ایران خودرو اعلام کرد که عبدالله سلطانی ثانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایساکو منصوب شده است. این جابه‌جایی مدیران ارشد در راستای آغاز دوران جدیدی در تحول و بهبود خدمات پس از فروش ایران خودرو و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان انجام گرفته است. عبدالله سلطانی ثانی که به تازگی به عنوان عضو غیرموظف ایران خودرو منصوب شده بود، حالا به عنوان فرمانده ایساکو با هدف آغاز تحول در کیفیت خدمات به مشتریان ایران خودرو، وارد عمل شده است.

نکات مهم و گسترش متن:

  • هدف اصلی مدیریت جدید ایساکو: عبدالله سلطانی ثانی به همراه تیم جدید مدیریت ایران خودرو به وضوح نشان داده‌اند که اولویت اصلی آن‌ها در این دوران، نه تنها فروش خودرو بلکه بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و همراهی مستمر با مشتریان است. در این دوره تحول، هدف اساسی ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات به مشتریان است که حتی کوچکترین مسائل اجرایی نیز برای تحقق این هدف مورد توجه قرار خواهد گرفت.
  • تجربه قبلی عبدالله سلطانی ثانی: سلطانی ثانی در گذشته تجربه‌های موفقی در بخش‌های مختلف صنعت خودرو و خدمات پس از فروش داشته است. به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت‌هایی همچون سایپا سیتروئن، پارس خودرو و بیمه سینا، او در بهبود کیفیت خدمات و مدیریت‌های اجرایی شناخته شده است. این تجربیات مدیریتی نشان‌دهنده توانمندی او در هدایت تحولات سازمانی و ارتقاء سطح رضایت مشتریان است.
  • اهداف کلیدی در دوران جدید: با توجه به روند تحولات در صنعت خودرو، یکی از مهمترین اهداف تیم مدیریت جدید ایران خودرو، به ویژه در ایساکو، اجرای استانداردهای مدیریت بخش خصوصی است. این اقدامات به ارتقاء خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان کمک خواهد کرد.
  • برنامه‌های آینده ایساکو: طبق گفته‌های مدیریت جدید، در آینده‌ای نزدیک، شاهد تغییرات اساسی در خدمات پس از فروش ایران خودرو خواهیم بود که به منظور بهبود تجربه مشتری و رقابت در بازار خودرو، در نظر گرفته شده‌اند.

این تغییرات نشان‌دهنده اراده قوی گروه ایران خودرو برای تحول و بهبود کیفیت خدمات به مشتریان خود است، و با توجه به سوابق مدیریتی عبدالله سلطانی ثانی، می‌توان امیدوار بود که این تحول‌ها در راستای ارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایت مشتریان موفق خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار