شورولت ایمپالا معرفی شد. شورولت پس از معرفی یک خودروی نمایشی ایمپالا در 1335 ش / 1956 م، از این نام در مدل تولیدی جدیدی استفاده کرد که در روز 9 آیان ماه در سال 1336 خورشیدی برابر با روز 31 اکتبر در سال 1957 میلادی، معرفی کرد. این خودرو در سال 1337 ش / 1958 م، بهعنوان برترین مدل به نمایش درآمد و تنها بهعنوان کوپه یا کانورتیبل قابل استفاده بود. ایمپالا کابین کوتاهتر و درب صندوق عقب بلندتری داشت. ایمپالا در آن سال، بهصورت استاندارد با موتور هشت سیلندر (V8) 283 اینچ مکعبی شورلت عرضه شد، اما خریدارانی که به سرعت نیاز داشتند، میتوانستند یک موتور هشت سیلندر 348 اینچ مکعبی را انتخاب کنند. موتور نخست حداقل 180 اسب بخار قدرت تولید می کرد. در سال 1337 ش / 1958 م، شورولت بیش از صد و هشتاد هزار دستگاه ایمپالا ساخت که به این خودروساز کمک کرد تا در آن سال عنوان برترین تولیدکننده را بدست آورد.
آغاز شورولت ایمپالا
شورولت ایمپالا بهعنوان برترین مدل به نمایش درآمد
شورولت ایمپالا معرفی شد. شورولت (Chevrolet) پس از معرفی یک خودروی نمایشی ایمپالا (Impala) در 1335 ش / 1956 م، از این نام در مدل تولیدی جدیدی استفاده کرد که در روز 9 آیان ماه در سال 1336 خورشیدی برابر با روز 31 اکتبر در سال 1957 میلادی، معرفی کرد. این خودرو در سال 1337 ش / 1958 م، بهعنوان برترین مدل به نمایش درآمد و تنها بهعنوان کوپه یا کانورتیبل قابل استفاده بود. ایمپالا کابین کوتاهتر و درب صندوق عقب بلندتری داشت.
ایمپالا و استاندارد سرعت
خریدارانی که به سرعت نیاز داشتند، میتوانستند یک موتور هشت سیلندر را انتخاب کنند
ایمپالا در آن سال، بهصورت استاندارد با موتور هشت سیلندر (V8) 283 اینچ مکعبی شورلت عرضه شد، اما خریدارانی که به سرعت نیاز داشتند، میتوانستند یک موتور هشت سیلندر 348 اینچ مکعبی را انتخاب کنند. موتور نخست حداقل 180 اسب بخار قدرت تولید می کرد. در سال 1337 ش / 1958 م، شورولت بیش از صد و هشتاد هزار دستگاه ایمپالا ساخت که به این خودروساز کمک کرد تا در آن سال عنوان برترین تولیدکننده را بدست آورد.
مترجم : حسین توکلی