آخرین کادیلاک فلیتوود کارخانه را ترک کرد. مونتاژ نخستین نسل کادیلاک فلیتوود از سال ۱۳۶۴ ش / ۱۹۸۵ م، تا ۱۳۷۲ ش / ۱۹۹۳ م، اتفاق افتاد. این سری شامل مدل های ۲ دری و ۴ دری بود که توسط ایروین ریبیکی معاون جنرال موتورز طراحی شده بود. سه گزینه هشت سیلندر در دسترس بود، و همچنین یک نسخه محدود از نوع شش سیلندر دیزلی موجود بود. همه موتورها با یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک همراه شدند و قدرت را به چرخ های جلو منتقل کردند. نسل دوم خودروهای فلیتوود پلتفرم محرک چرخ عقب را دریافت کرد. این خودرو همچنین موتور بزرگتری دریافت کرد، تنها با موتور ۵.۷ لیتری هشت سیلندر در دسترس بود، بزرگترین گزینه در نسل اول فلیتوودها ۴.۹ لیتر بود. مونتاژ فلیتوود از میشیگان به آرلینگتون تگزاس برای نسل دوم وسایل نقلیه نقل مکان کرد. در آنجا بود که آخرین کادیلاک فلیتوود در روز ۷ آذر ماه در سال ۱۳۷۵ خورشیدی برابر با روز ۲۷ نوامبر در سال ۱۹۹۶ میلادی، کارخانه را ترک کرد.
آغازی بر پایان : آخرین کادیلاک فلیتوود
همه موتورها با یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک همراه شدند و قدرت را به چرخ های جلو منتقل کردند
آخرین کادیلاک فلیتوود کارخانه را ترک کرد. مونتاژ نخستین نسل کادیلاک فلیتوود (Cadillac Fleetwood) از سال 1364 ش / 1985 م، تا 1372 ش / 1993 م، اتفاق افتاد. این سری شامل مدل های 2 دری و 4 دری بود که توسط ایروین ریبیکی (رایبیتسکی) (Irvin Rybicki) معاون جنرال موتورز طراحی شده بود. سه گزینه هشت سیلندر (V8) در دسترس بود، و همچنین یک نسخه محدود از نوع شش سیلندر (V6) دیزلی موجود بود. همه موتورها با یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک همراه شدند و قدرت را به چرخ های جلو منتقل کردند.
نسل دوم خودروهای فلیتوود
مونتاژ فلیتوود برای نسل دوم از میشیگان به آرلینگتون تگزاس، نقل مکان کرد
نسل دوم خودروهای فلیتوود پلتفرم محرک چرخ عقب را دریافت کرد. این خودرو همچنین موتور بزرگتری دریافت کرد، تنها با موتور 5.7 لیتری هشت سیلندر (V8) در دسترس بود، بزرگترین گزینه در نسل اول فلیتوودها 4.9 لیتر بود. مونتاژ فلیتوود از میشیگان به آرلینگتون (Arlington) تگزاس برای نسل دوم وسایل نقلیه نقل مکان کرد. در آنجا بود که آخرین کادیلاک فلیتوود در روز 7 آذر ماه در سال 1375 خورشیدی برابر با روز 27 نوامبر در سال 1996 میلادی، کارخانه را ترک کرد.
مترجم : حسین توکلی