آیزنهاور قانون بزرگراه فدرال را امضا کرد. رییس جمهور ایالات متحده آمریکا دوایت دی. آیزنهاور در روز 8 تیر ماه در سال 1335 خورشیدی برابر با روز 29 ژوئن در سال 1956 میلادی، قانون بزرگراه کمک فدرال (Federal-Aid Highway Act) را امضا کرد. آیزنهاور با امضای این لایحه اجازه ایجاد یک شبکه بزرگراهی چهل و یک هزار مایلی (65.969 هزار کیلومتری) را داد. آیزنهاور با امضای خود اظهار داشت که این پروژه مسیرهای ناکارآمد و ترافیک و همچنین سایر مواردی را که مانع از «سفر سریع، ایمن و بین قاره ای» می شود، را از بین می برد. این جاده ها به شبکه ملی بزرگراه های بین ایالتی و دفاعی معروف شدند. تایید گسترده این لایحه را می توان تا حدی در این استدلال دنبال کرد که جاده های سریع السیر امکان تخلیه سریع شهرهای بزرگ را در صورت حمله هسته ای فراهم می کنند.
آغاز قانون بزرگراه فدرال
آیزنهاور رییس جمهور ایالات متحده آمریکا قانون بزرگراه فدرال کمکی را امضا کرد
آیزنهاور قانون بزرگراه فدرال را امضا کرد. رییس جمهور ایالات متحده آمریکا دوایت دی. آیزنهاور (Dwight D. Eisenhower) در روز 8 تیر ماه در سال 1335 خورشیدی برابر با روز 29 ژوئن در سال 1956 میلادی، قانون بزرگراه کمک فدرال (Federal-Aid Highway Act) را امضا کرد.
بزرگراهی چهل و یک هزار مایلی
پروژه بزرگراه فدرال کمکی مسیرهای ناکارآمد و ترافیک را از بین می برد
آیزنهاور با امضای این لایحه اجازه ایجاد یک شبکه بزرگراهی چهل و یک هزار مایلی (65.969 هزار کیلومتری) را داد. آیزنهاور با امضای خود اظهار داشت که این پروژه مسیرهای ناکارآمد و ترافیک و همچنین سایر مواردی را که مانع از «سفر سریع، ایمن و بین قاره ای» می شود، را از بین می برد.
سیستم ملی بزرگراه های بین ایالتی و دفاعی
این جاده ها به سیستم ملی بزرگراه های بین ایالتی و دفاعی معروف شدند
این جاده ها به شبکه ملی بزرگراه های بین ایالتی و دفاعی معروف شدند. تایید گسترده این لایحه را می توان تا حدی در این استدلال دنبال کرد که جاده های سریع السیر امکان تخلیه سریع شهرهای بزرگ را در صورت حمله هسته ای فراهم می کنند.
مترجم : حسین توکلی