جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

تاریخ خودرو : ای ام سی، گرملین را معرفی کرد

 ای ام سی، گرملین را معرفی کرد. پس از اینکه شرکت های خودروسازی فورد (Ford) و جنرال موتورز (General Motors) اعلام کردند که هر دو در آستانه عرضه خودروهای ساب کامپکت (Subcompact) یا خودروهای شهری جدید برای سال 1350 ش (1971 م) هستند، کارگزاران و تصمیم گیرندگان ای ام سی، مجبور شدند فرآیند توسعه خودروی خود که قرار بود رقیب آنها باشد را سرعت بخشند. اگرچه با محدودیت های زمانی و مشکلات مالی مواجه شدند، اما به یک پاسخ رسیدند. مهندسان ای ام سی، خودروی ای ام سی هورنت (AMC Hornet) موجود را انتخاب کردند و فاصله بین دو محور آن را از 108 به 96 اینچ (2743 به 2438 میلی متر) کوتاه کردند و طول کلی آن را از 179 به 161 اینچ (4547 تا 4089 میلی متر) کاهش دادند، سپس یک هاچ بک تقریبا عمودی اضافه کردند. تلاش آنها باعث شد خودروی ای ام سی گرملین، که در روز 12 فروردین ماه در سال 1349 خورشیدی برابر با روز 1 آوریل در سال 1970 میلادی، به عموم مردم معرفی شد. ای ام سی، بودجه لازم برای ایجاد یک پلت فرم جدید ساب کامپکت برای رقابت با جنرال موتورز و فورد را نداشت.

آغاز ای ام سی گرملین

ای ام سی اگرچه با محدودیت های زمانی و مشکلات مالی مواجه شد اما به یک پاسخ رسید : خودروی ای ام سی گرملین

 ای ام سی، گرملین را معرفی کرد. پس از اینکه شرکت های خودروسازی فورد (Ford) و جنرال موتورز (General Motors) اعلام کردند که هر دو در آستانه عرضه خودروهای ساب کامپکت (Subcompact) یا خودروهای شهری جدید برای سال 1350 ش (1971 م) هستند، کارگزاران و تصمیم گیرندگان ای ام سی (AMC) مجبور شدند فرآیند توسعه خودروی خود که قرار بود رقیب آنها باشد را سرعت بخشند. اگرچه با محدودیت های زمانی و مشکلات مالی مواجه شدند، اما به یک پاسخ رسیدند.

خودروی ای ام سی هورنت

خودروی ای ام سی گرملین در روز 12 فروردین ماه در سال 1349 خورشیدی برابر با روز 1 آوریل در سال 1970 میلادی، به عموم مردم معرفی شد

 مهندسان ای ام سی، خودروی ای ام سی هورنت (AMC Hornet) موجود را انتخاب کردند و فاصله بین دو محور آن را از 108 به 96 اینچ (2743 به 2438 میلی متر) کوتاه کردند و طول کلی آن را از 179 به 161 اینچ (4547 تا 4089 میلی متر) کاهش دادند، سپس یک هاچ بک تقریبا عمودی اضافه کردند. تلاش آنها باعث شد خودروی ای ام سی گرملین (AMC Gremlin) که در روز 12 فروردین ماه در سال 1349 خورشیدی برابر با روز 1 آوریل در سال 1970 میلادی، به عموم مردم معرفی شد.

تاکتیک صرفه جویی

هورنت در نهایت به عنوان یک تاکتیک صرفه جویی در پول به وجود آمد

استفاده از خودروی ساب کامپکت هورنت در نهایت به عنوان یک تاکتیک صرفه جویی در پول به وجود آمد، زیرا ای ام سی، بودجه لازم برای ایجاد یک پلت فرم جدید ساب کامپکت برای رقابت با جنرال موتورز و فورد را نداشت.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار