مدیر روابط عمومی اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی و ماشین آلات تهران منصوب شد

امروز در نشست مشترک اعضای همه کمیسیون های اتحادیه با هیئت مدیره اتفاقی رویداد که امیداست منشاء تحولات بزرگی گردد.

همزمان با میلاد حضرت جوادالائمه علیهم السلام اولین مدیر روابط عمومی اتحادیه معرفی شد.

ایجاد نهادی به عنوان روابط عمومی در اتحادیه همواره مورد نظر اعضای صنف بوده است اما نگاه دوازدهمین هیئت مدیره اتحادیه به روابط عمومی کاملا حرفه ای و تخصصی است.

ایجاد روابط عمومی با نگاه راهبردی می‌تواند زمینه انسجام صنف، پویایی و تحول در اداره اتحادیه شود. هم چنین می‌تواند روابط اتحادیه با سازمان ها و دستگاه های دولتی را تسهیل و نظامند کند. روابط عمومی پل ارتباطی اتحادیه با تشکل های صنفی در سراسر است و می‌تواند بین صنایع و صنوف خودرویی همگرایی مفیدی برقرار کند.

هیئت مدیره اتحادیه، حسن بشارت نیا که بیش از دو دهه سردبیر ماهنامه رسمی اتحادیه (یدکی رسانه) را عهده دار بوده است به عنوان مدیر روابط عمومی اتحادیه برگزید. حکم وی در مراسم امروز رسما اعطا گردید.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *