فورد از همۀ فرصتهای تبلیغاتی برای معرفی ادسل به عنوان «خوردوی آینده» استفاده کرد. بالاخره پاییز سال 1957 ادسل1958 با هیاهوی زیاد به عموم معرفی شد. با آن جلوپنجره طوقی در جلو و پهلوهای پسرفته در عقب، ادسل واقعاً شبیه هیچ خودروی دیگری نبود. با وجود این ظاهر، به لحاظ فنی در ادیل نوآوریهای مانند شستی گیربکس دستی دیده میشد.
فورد قصد داشت با ادسل صاحب سهم بیشتری از بازار نسبت به کرایسلر و جنرالموتورز شود، اما اقبال خریداران به ادسل خیلی کم بود و فورد فقط یکونیم درصد از بازار را در سال اول به دست آورد. بعد از دو سال مارک ادسل کنار گذاشته شد و به عنوان یک شکست تجاری در ذهنها ماندگار شد. فورد برای صفر تا صد این خودرو 250 میلیون دلار خرج کرده بود.