قطعات خودرو

تاریخچه بنتلی در قلب کارخانه

اخیرا بنتلی از افتتاح رسمی گاراژ خودروهای کلاسیک در مرکز کارخانه خود خبر داد که در آن 22 خودرو کلاسیک از تاریخ 103 ساله این شرکت در آن نگهداری می‌شود. این گاراژ بخش مهمی از مجموعه کلاسیک بنتلی خواهد بود.

 

قدمت خودروهایی که در حال حاضر در این گاراژ به نمایش درآمده است به سال 1919 بازمی‌گردد، اما طبق برنامه این گاراژ قرار برای نگهداری خودرو استفاده شده و این بدان معناست که قرار است تنها و تنها خودروهایی که در کارخانه «کرو» تولید شده در آن نگهداری شود و این بدان معناست که خودروهایی نگهداری خواهد شد که از سال 1946 در بنتلی تولید شده است.

 

 

این گاراژ کلاسیک در کارگاه بنتلی که با آجرهای قرمز ساخته شده است و بنتلی در دهه 1930 از آن استفاده می‌کرده و مدت‌ها بود که از روند تولید خارج شده است قرار دارد. نکته جالب این است که با توجه به جایگاه این گاراژ کارمندان با قدم زدن در قلب کارخانه کنونی بنتلی شاهد تاریخچه شرکتی در آن کار می‌کنند، خواهند بود. این گاراژ قرار است علاوه بر محل نگهداری خودروهای کلاسیک بنتلی، به عنوان فضایی برای نمایشگاه‌ها، کنفرانس مطبوعاتی و رویدادهای دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

مایک سایر، رئیس مجموعه میراث بنتلی، گفت: « در حالی که به رشد خود ادامه می‌دهیم، می‌خواهیم مهمانان و همکارانمان از همه بخش‌های شرکت در تاریخ غنی خودروهای بنتلی سهیم شوند. گاراژ خودروهای کلاسیک این تاریخ را زنده کرده و به این معنی است که ما می‌توانیم به طول فعال به گذشته خود اشاره کنیم و در عین حال جهت حرکت آینده را نیز نشانه رویم.»

 

 

تهیه و ترجمه : مرصاد رنگرز

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *