همانگونه که قبلاً گفته شده کاستو فقط در بازار چین عرضه خواهد شد اما این امر باعث نمیشود ما درباره آن صحبت نکنیم. پس از پیشنمایش طراحی بدنه این خودرو هماکنون تصاویری از کابین کاستو ۲۰۲۲ منتشر شده است. اگر با دیدن کابین این خودرو به یاد توسان افتادهاید پس تنها نیستید. فرمان خودرو از این کراس اوور کامپکت گرفته شده و برخی دکمهها نیز چنین وضعیتی دارند.
هیوندای کاستو دارای طراحی کابین ۲+۲+۳ بوده و ردیف دوم آن از صندلیهای کاپیتانی سود میبرد. این خودرو دارای کنسول مرکزی شناور و نمایشگر لمسی ۱۰.۴ اینچی است که حالت عمودی داشته و توسط دکمههای میانبر حساس به لمس احاطه شده است. اگرچه پشت آمپرهای دیجیتال توسان کمی از داشبورد بیرون آمدهاند اما پشت آمپرهای کاستو بهخوبی با کلیت داشبورد ادغام شدهاند.
فعلاً مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده اما گفته میشود کاستو پلتفرمی مشترک با توسان داشته و با پیشرانههای ۱.۵ و ۲ لیتری توربو عرضه خواهد شد. پیشرانه اول قدرت ۱۶۷ اسبی و گشتاور ۲۵۳ نیوتون متری داشته درحالیکه قدرت و گشتاور پیشرانه دوم به ترتیب برابر با ۲۳۳ اسب بخار و ۳۵۳ نیوتون متر است.
هیوندای این خودرو را با گیربکسهای ۸ سرعته اتوماتیک و دوکلاچه اتوماتیک عرضه خواهد کرد. کاستو طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۴۹۵۰/۱۸۵۰/۱۷۳۴ میلیمتری داشته و فاصله بین محوری آن به ۳۰۵۵ میلیمتر میرسد. کاستو بهصورت استاندارد با رینگهای ۱۸ اینچی در دسترس خواهد بود.
هیوندای کاستو در بازار چین رقیب خودروهایی همچون بیوک GL8 و هوندا اودیسه خواهد بود.