آخرین فولکس واگن کارمن گیا کارخانه را ترک کرد. شرکت خودروسازی فولکس واگن خودروی اسپرت خود را به نام کارمن گیا در سال 1334 ش (1955 م) معرفی کرد. در عرض یک سال بیش از ده هزار دستگاه خودروی فولکس واگن کارمن گیا، با مشتریان خوشحال به خانه رفتند. از سال 1336 ش (1957 م) یک نسخه کانورتیبل از آن به بازار آمد و بسیاری را خوشحال کرد. در سال 1353 ش (1974 م)، آخرین سال تولید در آلمان، به دلیل قوانین جدید در ایالات متحده آمریکا که نیازمند نصب کمربند ایمنی بود، صندلی عقب در تمام مدل های خودروی فولکس واگن کارمن گیا، که به مقصد ایالات متحده آمریکا می رفتند، ناپدید شد. سرانجام هنگامی که تولید خودروی فولکس واگن کارمن گیا، در آلمان در روز 30 تیر ماه در سال 1353 خورشیدی برابر با روز 21 ژوئیه در سال 1974 میلادی، متوقف شد، بیش از چهارصد و چهل و پنج هزار خودروی فولکس واگن کارمن گیا، از خط مونتاژ خارج شده بودند. جدای از تغییرات جزئی همه آنها در طول سالهای تولید تقریباً با یکدیگر یکسان بودند.
آغاز فولکس واگن کارمن گیا
در عرض یک سال بیش از ده هزار دستگاه خودروی کارمن گیا به خانه مشتریان رفتند
آخرین فولکس واگن کارمن گیا کارخانه را ترک کرد. شرکت خودروسازی فولکس واگن (Volkswagen) خودروی اسپرت خود را به نام کارمن گیا (Karmann Ghia) در سال 1334 ش (1955 م) معرفی کرد. در عرض یک سال بیش از ده هزار دستگاه خودروی فولکس واگن کارمن گیا، با مشتریان خوشحال به خانه رفتند. از سال 1336 ش (1957 م) یک نسخه کانورتیبل از آن به بازار آمد و بسیاری را خوشحال کرد.
آخرین سال تولید و آخرین فولکس واگن کارمن گیا
صندلی عقب در تمام مدل های خودروی کارمن گیا که به مقصد آمریکا می رفتند، ناپدید شد
در سال 1353 ش (1974 م)، آخرین سال تولید در آلمان، به دلیل قوانین جدید در ایالات متحده آمریکا که نیازمند نصب کمربند ایمنی بود، صندلی عقب در تمام مدل های خودروی فولکس واگن کارمن گیا، که به مقصد ایالات متحده آمریکا می رفتند، ناپدید شد. سرانجام هنگامی که تولید خودروی فولکس واگن کارمن گیا، در آلمان در روز 30 تیر ماه در سال 1353 خورشیدی برابر با روز 21 ژوئیه در سال 1974 میلادی، متوقف شد، بیش از چهارصد و چهل و پنج هزار خودروی فولکس واگن کارمن گیا، از خط مونتاژ خارج شده بودند. جدای از تغییرات جزئی همه آنها در طول سالهای تولید تقریباً با یکدیگر یکسان بودند.
مترجم : حسین توکلی