قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین دوئل اسپیلبرگ به نمایش درآمد

نخستین دوئل اسپیلبرگ به نمایش درآمد. نخستین فیلم بلند استیون اسپیلبرگ دوئل، در روز 22 آبان ماه در سال 1350 خورشیدی برابر با روز 13 نوامبر در سال 1971 میلادی، به عنوان یک فیلم تلویزیونی ساخته شد. این فیلم با بازی دنیس ویور در نقش دیوید مان، داستان مسافری تجاری که با یک پلیموث ولیانت در صحرای موهاو در راه ملاقات با مشتری بود، را نشان می داد. پس از عبور از پیتربیلت 281 زنگ زده محصول ۱۳۳۴ ش / ۱۹۵۵ م، راننده که دیده نشد، مان را تعقیب می‌کند و تا پایان فیلم به وحشت می‌اندازد. متسون و اسپیلبرگ می‌گویند که شرور واقعی فیلم راننده کامیون نیست، بلکه خود کامیون است. ترس از ناشناخته، شخصیت اصلی، مان، را تقریباً از مرز فراتر می‌برد. این فیلم به پایان می رسد با یک …..، شوخی می کنم اگر آن را ندیده اید باید تماشا کنید.

آغاز دوئل اسپیلبرگ 

مسافری تجاری با یک پلیموث ولیانت در صحرا در راه ملاقات با مشتری است

نخستین دوئل اسپیلبرگ به نمایش درآمد. نخستین فیلم بلند استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) دوئل (Duel)، در روز 22 آبان ماه در سال 1350 خورشیدی برابر با روز 13 نوامبر در سال 1971 میلادی، به عنوان یک فیلم تلویزیونی (TV movie) ساخته شد. این فیلم با بازی دنیس ویور (Dennis Weaver) در نقش دیوید مان (David Mann)، داستان مسافری تجاری که با یک پلیموث ولیانت (Plymouth Valiant) در صحرای موهاو در راه ملاقات با مشتری بود، را نشان می داد.

فیلم به پایان می رسد با یک …..

شرور واقعی فیلم راننده کامیون نیست، بلکه خود کامیون است

پس از عبور از پیتربیلت 281 (Peterbilt 281) زنگ زده محصول ۱۳۳۴ ش / ۱۹۵۵ م، راننده که دیده نشد، مان را تعقیب می‌کند و تا پایان فیلم به وحشت می‌اندازد. متسون و اسپیلبرگ می‌گویند که شرور واقعی فیلم راننده کامیون نیست، بلکه خود کامیون است. ترس از ناشناخته، شخصیت اصلی، مان، را تقریباً از مرز فراتر می‌برد. این فیلم به پایان می رسد با یک …..، شوخی می کنم اگر آن را ندیده اید باید تماشا کنید.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *