پدال – این خودرو به عنوان جایگزین معنوی V12 LMR انجاموظیفه خواهد کرد، خودرویی که آخرین پیروزی بامو در سال ۱۹۹۹ را در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز و ۱۲ ساعته لمانز کسب کرد. در تیزر منتشر شده از محصول مسابقه ای جدید بامو میتوانیم رنگهای M روی اسپلیتر جلوی گیرا و ورودیهای هوای بزرگ روی سقف را مشاهده کنیم. جلوپنجره کلیوی شکل خاص بامو نیز لوگوی این شرکت را احاطه کرده و چراغهای جلوی مینیمالیستی هم فقط از دو نوار عمودی LED تشکیل شدهاند.
بخش موتور اسپورت بامو تنها نمای جلوی این خودرو را بهصورت تیزر منتشر کرده اما با نگاهی دقیقتر میتوان شاهد بال بزرگ در عقب شد.
دو پروتوتایپ توسط تیم بامو RLL تولید خواهد شد و زیربنای این خودروهای مسابقه ای نیز شاسی توسعه یافته توسط شرکت دالارا خواهد بود. پروتوتایپ های دیتونا هیبرید لمانز از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهند کرد. پیشرانه درونسوز حداکثر قدرت ۶۳۰ اسب بخاری خواهد داشت درحالیکه قدرت مجموعه هیبریدی تولیدی توسط شرکت بوش ۶۷ اسب بخار خواهد بود. قدرت ترکیبی این مجموعه هیبریدی نباید بیشتر از ۶۷۰ اسب بخار باشد.
مجموعه باتری این خودروهای مسابقه نیز توسط شرکت مهندسی پیشرفته ویلیامز تأمین شده و گیربکس نیز توسط شرکت Xtrac ساخته خواهد شد. همچنین گفته شده حداقل وزن این خودروها باید ۱۰۳۰ کیلوگرم باشد. خودروهای مسابقه ای LMDh حداکثر طول ۵۱۰۰ میلیمتری و حداکثر پهنای ۲۰۰۰ میلیمتری خواهند داشت و فاصله بین محوری ثابت آنها ۳۱۵۰ میلیمتر خواهد بود.
بامو اولین خودروی تست خود را در ایتالیا و با همکاری شرکت دالارا خواهد ساخت و هدف آن حضور در پیست وارانو پارما در سال ۲۰۲۲ میباشد.