جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

رؤیت لندروور دیفندر ۱۳۰ سه ردیفه در جاده‌های عمومی

پدال – در دیفندر ۱۳۰ بجای تمرکز روی افزایش فضای پای سرنشینان ردیف دوم، به صندلی‌های ردیف سوم توجه شده است. البته هم‌اکنون برای دیفندر ۱۱۰ صندلی‌های ردیف سوم در قالب دو صندلی تاشوی کوچک قابل سفارش هستند اما این صندلی‌ها در بهترین حالت فقط برای کودکان مناسب هستند درحالی‌که صندلی‌های ردیف سوم در دیفندر ۱۳۰ بسیار بزرگ‌تر و کاربردی‌تر خواهند بود.

خودرویی که در تصاویر جاسوسی دیده می‌شود، در جاده‌های اروپایی در حال آزمایش بوده و هرچند استتار نسبتاً زیادی دارد اما اوورهنگ عقب بسیار کشیده‌تر آن نسبت به دیفندر ۱۱۰ به‌وضوح دیده می‌شود. به لطف افشایی که در سال ۲۰۱۹ صورت گرفت، میدانیم که این دیفندر کشیده ۵,۱۰۰ میلی‌متر طول و ۳,۰۲۲ میلی‌متر فاصلهٔ محوری دارد. این یعنی درحالی‌که فاصلهٔ محوری آن با دیفندر ۱۱۰ یکسان است اما ۳۴۲ میلی‌متر به طول آن افزوده شده است.

عرضهٔ دیفندر ۱۳۰ در ابتدا برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود اما به نظر می‌رسد این نسخه حداقل دو سال تأخیر داشته باشد. درهرحال، انتظار می‌رود در این نسخهٔ کشیده هم از همان پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی نسخه‌های ۹۰ و ۱۱۰ استفاده شود که شامل نمونه‌های شش سیلندر هیبریدی خفیف، چهار سیلندر پلاگین‌هیبریدی و V8 می‌شود. در همین حال، شایعاتی هم به ساخت دیفندر SVR با پیشرانهٔ ۶۰۰ اسب بخاری ساخت ب‌ام‌و اشاره کرده‌اند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار