قطعات خودرو

صنعتگران تهران برای حل موانع تولید به سامانه بهین‌یاب رجوع کنند

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران، یداله صادقی اظهار داشت: متقاضیان و صاحبان صنایع و تولید می توانند با مراجعه به سایت بهین یاب  به طور مستقیم از طریق فضای مجازی، هرنوع مشکل و درخواستی را برای ما ارسال کنند.

صادقی افزود: روزهای یکشنبه با حضور استاندار، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ثبت شده در سامانه بهین یاب، توسط نمایندگان دستگاه ها، مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیمات کارشناسی گرفته می شود.

دبیر ستاد تسهیل و رونق تولید استان تهران تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۳ جلسه کارگروه برگزار ؛ و ۴۸۷ مصوبه صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه عمده مشکل تولیدکنندگان، تامین نقدینگی است، افزود: درحال حاضر تسهیلاتی نظیر جهش تولید و  طرح تام (تعاون،اشتغال و محرومیت زدایی) به واحدهای دارای مشکل داده می شود که هر دو از طریق ورود به سامانه بهین یاب و ثبت مشکل قابل بررسی و ارائه تسهیلات است.

رئیس سازمان صمت استان خاطر نشان کرد: طرح رونق تولید نیز یکی دیگر از منابع پرداخت تسهیلات است که اولویت درآن وجود ندارد و هر متقاضی می تواند با مراجعه به سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

صادقی بیان داشت: رشته فعالیت های صنعتی توسط وزارت صمت اولویت بندی شده و به متقاضی که درطبقه بندی تعریف شده در سامانه قرار میگیرد از طریق هماهنگی بین بانک و صندوق توسعه ملی و وزارت صمت تسهیلات داده می شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *