بهانسته افزود: متاسفانه به دلیل وجود اتحادیه مشترک بین رسته سواری و راهسازی، مبنای محاسبه سود از نظر دارایی به یک روش و یک میزان محاسبه میشود، در حالیکه براساس عرف اتحادیه، سود در رسته سواری حداقل 20 درصد است اما در راهسازی به دلیل بالا بودن قیمتها، سود تک رقمی داریم. حتی سود به نیم درصد یا کمترهم میرسد.
مدیر فروشگاه دیزل گسترش گفت: زمانی که اداره دارایی گردش حساب را طی یک سال در نظر بگیرد و از میزان کارکرد حساب و تراکنشهای صورت گرفته مبنای 20 درصد سود را لحاظ کند، نتیجه مشخص میشود!
بهانسته افزود: برای حل این مشکل اعضای صنف به تنهایی فاقد کاراییهای لازم بوده و فقط اتحادیه میتواند به نمایندگی از صنف ازعهده حل آن برآید، که البته تا این لحظه موفق عمل نکرده است.
عضو هیئت مدیره پاساژ ربیعی افزود: نزدیکترین راهحل این است که حتماً باید رستهها از یکدیگرجدا شوند تا هررسته به صورت جداگانه و با توجه به خصوصیات شغلی و سیاستهای بازاریِ خود بتواند ازحقوق واقعی و قانونی خود دفاع کند.