جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

فروش آسنا اتوماتیک بزودی آغاز خواهد شد

ایلنا – به گفته مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل، عرضه آسنا اتوماتیک که به نوعی تک خال آمیکو است بزودی آغاز خواهد شد.

ایشان همچنین افزودند در خصوص اینکه چرا آمیکو ادعا می کند این خودرو بسیار خاص است، گفت: تمام محصولاتی که آمیکو تا به حال عرضه کرده است به نوعی خاص و از ویژگی های خاصی نیز برخوردار هستند .آسنا اتوماتیک نیز قابلیت هایی دارد که می توانیم آن را بهترین در بازار پیکاپ ها بدانیم. در واقع این ادعا نیست، بلکه یک واقعیت است.

مدیر عامل ارس خودرو دیزل در این نشست خبری در خصوص محصول جدید گروه صنعتی آمیکو گفت :در پیکاپ آسنا اتوماتیک از شاسی و بدنه آسنا قبلی استفاده شده است ولی تریم داخلی کابین به طور کامل تغییر کرده است.

وی در خصوص پیشرانه این محصول گفت از موتور ۲۴۰۰ سی سی میتسوبیشی  با قدرت ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر استفاده شده است .

وی افزود: نقطه قوت این محصول علاوه بر یک پیشرانه قدرتمند، گیربکس اتوماتیک آن است.

این گیربکس ساخت کمپانی پانچ فرانسه است که در ابتدا توسط شرکت جی ام طراحی شده و هم اکنون در خودروهای کادیلاک ، شورلت نیز استفاده می شود.

2

در ادامه دکتر حمید ترکی مدیر فروش گروه صنعتی آمیکو با اشاره به دوره گارانتی این خودرو عنوان کرد: گارانتی پیکاپ آسنا اتوماتیک دوسال یا  ۴۰ هزار کیلومتر است.

وی تاکید کرد: آسنا اتوماتیک با هدف تقویت برند آمیکو به بازار عرضه خواهد شد چرا که توسعه محصول برای گروه صنعتی آمیکو در الویت است و سودآوری در الویت های بعدی قرار می گیرد. ایشان با بیان اینکه این شرکت سعی دارد خاص بودن خود در بازار را حفظ کند، اظهار داشت: در راستای حفظ سیاست های خود مبنی بر ارتقای محصولات جدید و ارائه خدمات خاص، در مورد محصول آسنا نیز سیاست آمیکو گسترش شبکه خدمات پس از فروش و ارائه خدمات در محل است که سال گذشته با راه اندازی سیستم امداد خودرو عملا این برنامه اجرایی شده است. 

دکتر ترکی اضافه کرد: در خصوص آسنای اتوماتیک نیز آمیکو چنین سیاستی را به طور گسترده تری پیاده کرده و تکریم مشتری را تا حد زیادی بالا برده ایم و شگفتانه ای نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم که در روز عرضه این محصول از آن رونمایی خواهیم کرد. 

وی با تاکید بر اینکه سیاست کلی گروه صنعتی آمیکو ارائه خدمات در محل از لحظه فروش و پس از آن است،گفت: در عرضه آسنای اتوماتیک سعی داشته ایم مشتری کمترین دغدغه را برای دریافت خدمات فروش و پس از فروش داشته باشد.

همچنین در خصوص قیمت فروش محصول جدید این شرکت اذعان داشت: قیمت گذاری مقوله بسیار حساسی است و از آنجا که قیمت بسیار پایین و بسیار بالا هر دو به یک اندازه از عوامل تخریب کننده محصول هستند، قیمت گذاری مناسب رمز موفقیت شرکت های خودروسازی به شمار می رود.

 در مورد آسنا اتوماتیک نیز به همین شکل است و بر اساس مطالعات خود، رصد بازار، شرایط سیاسی کشور و رقبای خود بازه قیمتی را برای این خودرو در نظر گرفتیم و قطعا قیمت گذاری این محصول به گونه ای خواهد بود که جایگاه خود در بازار را پیدا کند. لذا با توجه به جایگاه این محصول و به منظور ایجاد انگیزه کافی برای سرمایه گذاران، قیمتی منطقی برای آن در نظر گرفته ایم.

3

وی در خصوص نحوه معرفی این محصول در بازار کشور تشریح کرد: یکی از برنامه های ما برای فروش محصول توسعه شبکه است که در چهار ماه گذشته سه نمایندگی در تهران و اطراف تهران برقرار کردیم  و از آنجا که ایجاد نمایندگی های واجد شرایط زمانبر است در حال حاضر با برنامه ریزی های انجام شده نسبت به راه اندازی کارشو در یک مجتمع بزرگ تجاری در تهران ،اقدام به معرفی بیشتر پیکاپ آسنا برای علاقمندان این خودرو نمودیم و بزودی در چند مجتمع تجاری بزرگ دیگر نیز به صورت چرخشی انجام خواهد شد . همچنین برای حضور در نمایشگاه های تخصصی برنامه ریزی کردیم تا معرفی محصول خود به بازارهای هدف را ادامه دهیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار