پدال – Ekonk خودرویی الکتریکی است که از جریان هوا برای خنک کردن باتریها استفاده میکند و این در حالی است که اکثر محصولات الکتریکی مدرن از مایع برای خنک کاری استفاده میکنند. این تکنولوژی به اصطلاح DiCo بر پایه تقارن زیستی شکل گرفته و برخی جانوران از این ویژگی برای تنظیم دمای بدن خود استفاده میکند. به لطف استفاده از این تکنولوژی و بدون نیاز به سیستم خنک کاری مایع پیچیده و از طرفی تولید بدنه با فیبر کربن، وزیرانی توانسته وزن خودرو را فقط به ۷۳۸ کیلوگرم برساند.
این خودروساز میگوید Ekonk حداکثر قدرت ۷۲۲ اسب بخاری و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵۴ ثانیهای دارد. وزیرانی از سوپرکار خود به عنوان سبکترین خودروی الکتریکی دنیا و سریعترین خودروی تاریخ هند نام برده است. همچنین این شرکت مدعی است خودروی یاد شده یکی از پایینترین ضریب درگ های خودروهای این کلاس را دارد.
چانکی وزیرانی کارمند اسبق رولزرویس و جگوار لندروور و مؤسس وزیرانی میگوید:
Ekonk برای ما یک آغاز قابلتوجه بوده و برای اولین بار طراحی و خلاقیت با یکدیگر ملاقات کردهاند. این اولین خودروی ماست که زنده است. Ekonk در هند نشان دهنده آغاز نور و روشنایی است
فعلاً این سوپرکار در حالت پیشتولیدی قرار داشته و تستهای خود را در پیست ناتراکس نزدیک ایندور پشت سر گذاشته است. هنوز مشخص نیست که Ekonk وارد خط تولید خواهد شد یا خیر اما احتمالاً از تکنولوژیهای آن در محصولات آتی وزیرانی استفاده خواهد شد.