روح اله عباس پور در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از نحوه ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان، گفت: یکی از موضوعاتی که موجب تشویق مردم به خرید کالای ایرانی در سالهای گذشته میشد، نحوه ارائه خدمات پس از فروش، پایین بودن هزینهها و.. بود این در حالی است که اکنون نمایندگی های خدمات پس از فروش سرویس مناسبی به مشتریان ارائه نمی دهند.
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از نمایندگی ها قطعات موردنیاز تعمیر را ندارند و و در برخی دیگر ارائه خدمات پس از فروش با تاخیر همراه است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بسیاری از مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش ناراضی بوده و معتقدند، نمیتوانند خدمات مناسب را دریافت کنند، اضافه کرد: براساس گزارشات مردمی بسیاری از نمایندگیها در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی میکنند.