پدال – ۲۶۰۰ اشتراکات زیادی با هوندا جت استاندارد دارد که از جمله آنها میتوان به محل نصب پیشرانه اشاره کرد. این کانسپت البته بزرگتر و سریعتر از نمونه استاندارد است. در جدول زیر مقایسهای بین مدلهای کنونی انجام دادهایم که تماشای آن خالی از لطف نیست:
هوندا جت ۲۶۰۰ کانسپت | هوندا جت الیت S | هوندا جت | |
حداکثر سرعت | ۴۵۰ نات | ۴۲۲ نات | ۴۲۲ نات |
حداکثر ارتفاع پروازی | ۴۷ هزار پا | ۴۳ هزار پا | ۴۳ هزار پا |
شعاع حرکتی | ۲۶۲۵ مایل دریایی | ۱۴۳۷ مایل دریایی | ۱۲۲۳ مایل دریایی |
طول بیرونی | ۱۷.۶ متر | ۱۲.۹۹ متر | ۱۲.۹۹ متر |
این کمپانی مشخصات پیشرانههای ۲۶۰۰ کانسپت را اعلام نکرده است. هوندا مدعی است این جت علاوه بر سرعت و ارتفاع پروازی بهتر ۲۰ درصد مصرف سوخت کمتر نسبت به دیگر جتهای سبک و ۴۰ درصد نسبت به جتهای میان سایز دارد.

هوندا در حال نمایش ۲۶۰۰ کانسپت با سه طراحی کابین است. نسخه دوال کلاب از چهار صندلی مسافر سود برده که یک جفت آنها به سمت جلو و یک جفت به سمت عقب طراحی شدهاند. در مدل اجرایی دو صندلی حذف شده تا فضای بزرگتری ایجاد شود. نهایتاً نیز طراحی دیوان وجود دارد که از صندلیهای استاندارد و عادی استفاده میکند.
بسته به طراحی انتخابی مشتری میتواند سفارش نسخهای به همراه خلبان و ۱۰ مسافر یا دو خدمه و ۹ مسافر را بدهد.
هوندا میگوید ۲۶۰۰ کانسپت توانایی کارکرد با یک خلبان را داراست که تکنولوژی آن شامل اتوماسیون پیشرفته بوده و این امر از بار کاری خلبان میکاهد.