نیسان روگ در مقابل مورانو

باشگاه خبرنگاران جوان – نیسان انواع خودرو‌های کراس اوور از کیکس کوچک گرفته تا آرمادا در کلاس dreadnought را می‌سازد. ۲ خودرو روگ و مورانو از نظر اندازه و مشخصات فنی را نیز برای سال ۲۰۲۱ به روز کرده است که هر دو با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس هستند.

روگ: جدیدترین نسل روگ دارای امکانات مختلفی است. هر تریم غیر از مدل پایه S دارای مجموعه فناوری ProPilot Assist است که برای کاهش بار کاری راننده طراحی شده است. هنگامی که علامت‌های مشخص خطوط مشخص می‌شوند، کمک‌های فرمان همراه با کروز کنترل تطبیقی ​​درگیر می‌شوند.

با استفاده از شبکه‌ای در دوربین‌ها، حسگر‌ها و رادار‌ها به کار رفته است، دستیار ProPilot می‌تواند برای کسانی که در طول رفت‌وآمد صبحگاهی خود اغلب با ترافیک سنگین بزرگراه‌ها مواجه می‌شوند، مفید باشد. اپل کارپلی و اتو اندروید نیز استاندارد هستند و اولی در تریم‌های بالاتر بی‌سیم است.

 

 

مورانو: مورانو خودرویی گران تر از روگ است و با مجموعه ای از امکانات قدیمی عرضه می شود. هشدارهای خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، هشدار ترافیک، نظارت بر نقاط کور، کمک نور بالا و ترمز اضطراری خودکار (جلو و عقب) از جمله امکانات این خودرو هستند و همچنین سیستم  اپل کارپلی و اتواندروید نیز در دسترس هستند.

 

 

روگ: روگ با یک پیشرانه واحد ارائه می‌شود. دارای یک موتور ۲.۵ لیتری خطی چهار سیلندر است که می‌تواند ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ پوند بر فوت گشتاور تولید کند؛ نوع گیربکس آن CVT است که با حالت‌های Sport و Eco عرضه می‌شود.

مورانو: یک موتور در نیسان مورانو موجود است که در قالب موتور ۳.۵ لیتری V۶ نیسان در همه جا حاضر می‌شود که ۲۶۰ اسب بخار و ۲۴۰ پوند بر فوت گشتاور تولید می‌کند. این خودرو، مانند اکثر محصولات نیسان، به یک گیربکس متغیر پیوسته با نام Xtronic متصل است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *