ایکوپرس– معاون مهندسی و کیفیت ایساکو در اینباره گفت: در آزمون امسال که تمام مراحل آن به صورت الکترونیکی برگزار میشود، نزدیک به ۶۵۰۰ نفر در سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت. آزمون مورد نظر در دو هفته متوالی در سطوح مدیریتی، کارشناسی و تعمیراتی نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو برگزار میشود.
امیرحسین مفید، هدف از برگزاری این آزمون را، سنجش دانش فنی و تخصصی و ارتقای روزافزون مهارت کارکنان نمایندگیهای مجاز عنوان کرد. خروجی نهایی آزمون، رشد تواناییهای حرفهای همکاران و به دنبال آن ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش خواهد بود.
وی گفت: این ارزیابی، بر امتیاز خبرگی کارکنان شبکه خدمات تاثیر بسزایی دارد و علاوه بر آن با پایش اثربخشی برنامههای آموزش و انجام برنامهریزیهای آتی در مسیر ارتقای افراد و مجموعه، تعیین کننده خواهد بود.
مفید ادامه داد: این آزمون که پیش از شیوع ویروس کرونا به دو شکل حضوری و الکترونیکی برگزار میشد، در سال گذشته، فقط به صورت الکترونیکی انجام شد و با کسب تجربه موفق و وجود زیر ساختهای مناسب، شرکتکنندگان امسال هم باید در تاریخ و زمان مقرر با ورود به سامانه آموزش الکترونیکی مدیریت آموزش فنی ایساکو https://elearning.isaco.ir به سوالات فنی و تخصصی پاسخ دهند.
گستردهترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو در کشور
- تاریخ انتشار :
- نظرات : بدون نظر
- دسته بندی : اخبار
- شماره خبر : 28831
- برچسب ها : ایران خودرو, ایساکو, قطعات خودرو
فهرست مطالب