لامبورگینی 350 جیتیوی از بیرون کامل به نظر میرسید اما داخلش تقریباً ناقص بود. اگر کسی کاپوت لامبورگینی را در نمایشگاه باز میکرد با انبوهی از آجر مواجه میشد. فروچیو از موتوری که مهندسان پیشین فراری برایش طراحی کرده بودند هم رضایت نداشت و میگفت شبیه همان فراریهاست. پس برای اینکه حالت مناسبتری به خودرو بدهد سنگینترش کرده بود. همزمان سفارش موتور جدید هم در حال انجام بود.
ظاهر بدنۀ لامبورگینی 350 جیتیوی توجه منتقدان را خیلی به خود جلب نکرد. پس بعد از نمایشگاه این خودرو وارد مرحله بازطراحی شد و با بدنه جدید به نمایشگاه خودروی جنوا رفت. حالا لامبورگینی یک موتور واقعی وی12 با 280 اسببخار داشت. طراحی لامبورگینی 350 جیتی حسابی تحسین شد و تا پایان همان سال 13 لامبورگینی با قیمت رقابتی با فراری تحویل مشتریها شدند.
اگر انزو فراری به موقع قبول میکرد حرفهای مشتری ثروتمندش درباره فراری که خریده را بشنود، فروچیو لامبورگینی شاید سراغ تولید خودروی مسابقۀ خودش نمیرفت و یکی از بزرگترین همآوریهای تاریخ خودرو شکل نمیگرفت.