قطعات خودرو

گامی نو به سوی علمی شدن اتحادیه

در راستای برنامه کلان هیات مدیره اتحادیه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران برای تعیین راهبردهای اتحادیه در سال‌های آینده ماموریتی به کمیسیون مدیریت راهبردی و برنامه‌ریزی اتحادیه محول شده تا نقاط ضعف و قوت و همچنین تهدیدها و فرصت‌های صنف در بخش‌های مختلف را با کمک اعضای کمیسیون‌ها شناسایی کنند.

حسینی در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو گفت: دلیل اصلی شناسایی این شاخص‌های کلان ابتدا این است که بتوانیم با یک آینده‌نگری صنف را راهبردی کرده و نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم تا بتوانیم به سرعت آن‌ها رفع کنیم تا مانع راه درست در صنف نشود.

حسینی ادامه داد: استفاده از این شاخص‌ها به اولویت‌بندی مسائل در اتحادیه منجر خواهد شد و هدف نهایی ما احیای کسب و کارهای اهل و اصیل و بازسازی چهره صنف در اذهان عمومی جامعه است، از جنبه دیگر تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با خرد جمعی از خواب حرفه‌ای در صنف جلوگیری کرده و بتوانیم آینده صنف را بسازیم.

در همین راستا کارگاهی توجیهی برای اعضای کمیسیون‌ها با راهبری رئیس کمیسیون مدیریت راهبردی و برنامه‌ریزی، امیرحسین صیرفی برگزار شد، در این کارگاه که پیش از آن فرم‌های تخصصی هر کمیسیون ایجاد شده بود روند کار به بحث و تبادل و نظر گذاشته شد و مقرر شد ظرف مدت یک ماه هریک از کمیسیون‌ها از جنبه‌های مختلف مسائل را در حوزه کاری خود بررسی کرده و به کمیسیون راهبردی و برنامه‌ریزی ارائه کنند و با دسته‌بندی در کمیسیون مدیریت راهبردی نتایج در اختیار هیات مدیره اتحادیه قرار گرفته تا راهبردهای کلان تعیین شود. این گامی نو در علمی‌سازی فعالیت‌های اتحادیه است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *