با هدف اعتلای برند ایران خودرو
تعداد نمایندگیهای فروش قطعات و خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در کشور ونزوئلا افزایش یافت
به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایساکو، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایساکو از توسعه ارائه خدمات پس از فروش برون مرزی این شرکت خبر داد.
شهرام غلامی در این باره گفت: به موازات ارائه بهترین خدمات به مشتریان داخلی، برای اعتلای برند ایران خودرو در مناطق صادراتی نیز در تلاش هستیم. بر همین اساس تعداد نمایندگیهای فروش قطعات و خدمات پس از فروش این شرکت در ۱۲ استان کشور ونزوئلا به ۱۸ مرکز فروش و خدمات پس از فروش و دو مرکز فروش قطعات، افزایش یافت. هدف ما از توسعه این نمایندگیها، معرفی بیشتر و خدمترسانی بهتر به مصرفکنندگان محصولات ایران خودرو در کشور ونزوئلا است.
وی افزود: باید تاکید کنم شرکت ایساکو با دارا بودن ۵۶ مرکز خدمات پس از فروش و فروش قطعات در ۱۱ کشور عراق، ونزوئلا، ارمنستان، ترکمنستان، اوکراین، آذربایجان، ترکیه، سنگال، سوریه، روسیه و تونس، در حال ارائه خدمات پس از فروش به دارندگان محصولات ایرانخودرو است.
غلامی گفت: مدیریت توسعه فروش و صادرات ایساکو علیرغم محدودیتهای موجود و مشکلات و موانع صادرات خودرو و قطعات، همواره درتلاش برای ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به مصرف کنندگان محصولات ایران خودرو در خارج از کشور بوده و با افزایش شرکای خود اعم از نمایندگیهای خدماتی و تجاری در راستای حفظ وفاداری و نگهداری مشتریان محصولات صادراتی تلاش کرده است.
معاون ایساکو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش صادرات مانند تامین و ارسال قطعات مورد نیاز خودروهای صادراتی به نمایندگیها برونمرزی، توسعه سیستمهای کسب و کار ایساکو در بخشهای تجاری، خدمات و مهندسی، برگزاری دورههای آموزش فنی در راستای تعمیر خودروها، آموزش استفاده از ابزار مخصوص، تجهیزات تعمیرگاهی و دستگاههای عیبیاب انواع خودرو و ارائه مشاوره فنی و عیبیابی خوروهای متوقف در نمایندگیهای صادراتی، پشتیبانی اجرای فراخوان در کشورهای هدف و ترجمه مدارک تعمیراتی خودرو به زبانهای انگلیسی، عربی و… ، افزود: در صدد توسعه صادرات انواع روانکارها به مناطق صادراتی که از سال گذشته آغاز شده، هستیم.