جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

کیفیت، تجاری سازی و توسعه محصول از اولویت های گروه سایپا است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصاد آنلاین، محمدعلی تیموری در حاشیه افتتاح و بازدید از خطوط تزریق فوم یخچالی نیسان و اتاق بار پادرا گفت: شرکت ایران کاوه سایپا یکی از شرکت‌های استراتژیک گروه سایپا است که در چند سال گذشته مورد توجه قرار نگرفته است.

 

او افزود: خودروهای تجاری در ایران از مزیت بالایی برخوردارند و شرکت ایران کاوه سایپا با تعریف پروژه های توسعه محور علاوه بر اینکه در خود کارخانه ایران کاوه سایپا اشتغالزایی ایجاد کرده، توانسته بستر ایجاد شغل در جامعه را نیز افزایش دهد.

 

مدیرعامل گروه سایپا گفت: تجاری سازی و کاربری سازی به دلیل درگیر بودن نیروی انسانی در مراحل تولید، امکان رشد اشتغال نیروی انسانی در آن مجموعه را افزایش می دهد و بر همین اساس سایپا با تمام توان تلاش خواهد کرد تا این موضوعات را در شرکت ایران کاوه سایپا افزایش دهد و اشتغال مناسبی در استان البرز ایجاد شود.

 

تیموری افزود: تولید خودروهای تجاری و کاربری سازی آنها علاوه بر افزایش ارزش افزوده محصول، رشد پایدار و توسعه برای گروه سایپا، می تواند تضمین کننده اشتغال مناسب در جامعه نیز باشد که این موضوع از اهمیت بالایی برای گروه خودروسازی سایپا برخوردار است.

 

او گفت: در حال حاضر در شرکت ایران کاوه سایپا، خودرو نیسان کاربری سازی می شود و در فاز بعدی تولید اتوبوس، مینی بوس و مینی باس است که در دستور کار قرار دارد و تولید این محصولات می تواند ظرفیت اشتغالزایی بالایی در این شرکت ایجاد کند.

 

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: شرکت ایران کاوه سایپا با تکیه بر توان متخصصان داخلی امروز توانسته خطوط تزریق فوم یخچالی نیسان و اتاق بار نیسان پادرا را در راستای توسعه این شرکت راه اندازی کند که این موضوع نشان از ظرفیت بالای این شرکت در راستای تولید محصولات تجاری و کاربری سازی در گروه سایپا است.

 

تیموری افزود: گروه سایپا می تواند با هم افزایی، علاوه بر خلق ارزش و تولید محصولات جدید با استانداردهای جهانی، با تکیه بر متخصصان و کارکنان کل مجموعه در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار گیرد.

 

او خاطر نشان کرد: سازمان باید به صورت یکدست و هماهنگ باشد تا امکان تولید محصول باکیفیت فراهم شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تعریف پروژه های مناسب و توسعه محور را در راستای اهداف سازمان مهم دانست و گفت: شکل گیری پروژه های مختلف در حوزه های تولید محصول می تواند برند این خودروساز را در سال های آینده به جایگاه بالایی ارتقاء دهد.

 

تیموی گفت: تفکر سیستمی و توسعه محور در این خودروساز شکل گرفته است که نیاز است با خلق ارزش و بهبود فرایندها، مسیر رشد و تعالی گروه خودرو سازی بیش از پیش هموار شود.

 

در ادامه حسین قربانی مدیرعامل شرکت ایران کاوه با ارائه گزارشی از افزایش ۴۱ درصدی تولید محصولات شاسی وکاربری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: توسعه محصولات جدید درحوزه کاربری سبک با تولید اتاق بارهای کمپرسی نیسان و پادرا پلاس در دو نوع تک سوز و دوگانه سوز و همچنین اتاق بار یخچالی نیسان انجام شده است.

 

قربانی افزود:‌ درحوزه طراحی و توسعه محصولات نیمه تریلر پیشرفت هایی صورت گرفته است که به زودی از محصولات نمونه و صادراتی رونمایی خواهد شد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار