به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز، غلامرضا دفتری مشاور مديرعامل در امور بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش گروه، در اين نشست گفت: کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتريان به عنوان هدف سازمانی تعیین شده بايد به صورت ويژه مورد توجه مركز امور مشتريان گروه سايپا قرار گيرد و این رويكرد، مهم ترین عامل موثر در کاهش و یا افزایش جایگاه برند سايپا در جامعه است.
او افزود: پیگیری و ریشه یابی شکایات و تعریف اقدامات اصلاحی و ارايه گزارش های منظم و دوره ای به تفکیک حوزه های مربوط به مشتریان از مواردي است كه بايد توسط مركز امور مشتريان گروه سايپا پيگيري و دنبال شود.
در ابتداي اين نشست، محسن مقدم سرپرست مرکز امور مشتریان گروه مهم ترين اقدامات اين مركز را سرلوحه قراردادن منشور ابلاغی مدیرعامل گروه در امر ارتباط با مشتریان، تغییر سیاست های مرکز امور مشتریان با توجه به رویکرد و اولویت جلب رضایت مشتریان به جای جلب رضایت سازمان و توجه جدی به نتایج حاصله از فالوآپ تمامي مشتریان و همچنین فرآیند PDS در تحویل خودرو برشمرد.
او تصريح كرد: تشکیل کارگروه های تخصصی کیفیت، فروش، خدمات پس از فروش و مالی با حضور همکاران مرکز امور مشتریان و حوزه های مرتبط، لزوم ریشه یابی شکایات و معضلات منجر به نارضایتی خصوصا در مواردی که فراوانی آن ها بیشتر از استاندارد معمول است، از ديگر فعاليت هاي اين مركز به شمار مي رود.
مقدم افزود: ارتقاء سطح همکاری ها با دفتر مرکزی حقوقی گروه در راستای پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات واصله از سازمان های نظارتی و اجرای داشبورد آنلاین امور مشتریان در راستای کنترل و نظارت دقیق تر مدیران ارشد و خصوصا مدیرعامل گروه از محورهاي اصلي فعاليت مركز امور مشتريان سايپا بوده است.