جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

کاهش رضایت مشتریان خودرو به خاطر قیمت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد : مطالعه جدید از جی دی پاور نشان می‌دهد رضایت مشتریان خودرو از خرید خودرو در ایالات متحده برای اولین‌بار در بیش از ۱۰ سال گذشته کاهش می‌یابد.

امسال موجودی خودروهای جدید در سطوح کم‌سابقه‌ای قرار دارد و این موضوع به نوبه خود، فروشندگان را قادر می‌‌سازد تا نرخ‌های بالاتری نسبت به قیمت اولیه شرکت دریافت کنند.

 

طبیعی است که چنین اتفاقی باعث کاهش شاخص رضایت مشتریان می‌شود.

جی دی پاور می‌گوید شاخص قیمت منصفانه در چند سال گذشته به طور پیوسته در حال کاهش بوده است. صرف نظر از شرایط بازار، همیشه برنده و بازنده وجود داشته است.

 

آلفارومئو امسال با امتیاز رضایت ۸۳۳، بالاتر از میانگین صنعت که ۷۸۶ است، در صدر این مطالعه قرار دارد. پورشه با امتیاز ۸۳۱ در رتبه دوم قرار گرفته درحالی‌که لکسوس با امتیاز ۸۱۹ در رتبه سوم است.

 

در بخش اصلی، بیوک با امتیاز ۸۲۵ در رتبه اول قرار دارد و پس از آن دوج (۸۱۶) و سوبارو (۸۰۴) قرار دارند که همگی بالاتر از میانگین صنعت هستند.

 

به طور کلی، مطالعه جی دی پاور به این نتیجه می‌رسد که مشتریان با پرداخت کمتر رضایت بیشتری دارند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار