جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

ارتباط مشتریان با مدیرعامل ایساکو از طریق صندوق صوتی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایکوپرس- ایساکو که همواره به منظور ارتقا و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، کانال‌های مختلف ارتباط مستقیم با مدیر عامل را در دسترس هم‌وطنان قرار داده، هم‌اکنون از طریق صندوق صوتی با شماره تلفن ۴۷۵۸۹۲۰۰ به صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای هفته آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای دارندگان محصولات ایران‌خودرو در خصوص خدمات پس از فروش است.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، علاوه بر صندوق صوتی، سایر کانال‌های ارتباطی همچون ارسال پیام از طریق پیام‌رسان روبیکا با شناسه @IsacoManager ارسال ایمیل به نشانی [email protected] و ارسال نمابر به شماره ۴۷۵۸۹۰۳۶ برای ارتباط با مدیر عامل ایساکو در دسترس هموطنان است.

پیام‌های دریافتی به منظور توسعه پایدار و بررسی نقاط قابل بهبود و اعمال خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بازخورد اقدامات انجام شده به ارسال کننده پیام ارسال خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار