به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایکوپرس- در همین راستا، برگزاری جلسات منظم و بازدیدهای دورهای از نمایندگیها توسط معاونت بازاریابی و فروش و همچنین شرکت ایساکو از انتهای سال گذشته آغاز شده است. در نشست هماندیشی اخیر برگزار شده با نمایندگیهای منتخب، بر لزوم بهبود در بازرسی قبل از تحویل خودرو ، اجرای دقیق مراحل تحویل و آموزش نکات فنی خودرو به مشتری، دقت در حمل و لجستیک خودروهای تحویلی به مشتریان، تاکید شده و نقاط قابل بهبود شناسایی شده است.
با توجه به دستورات صریح مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در حال حاضر اقدامات اصلاحی به صورت ویژه و خارج از رویههای سابق پیگیری میشود و در همین راستا جلسات پایش فرآیند اجرای برنامههای بهبود، با حضور مدیر حوزه مدیرعامل، مدیرعامل شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو و معاون کیفیت و معاون بازاریابی و فروش، به صورت منظم برگزار میشود.
در این نشستها، راهکارهای بهبود کیفیت تحویل خودرو شناسایی و مقرر شده، سریعا پروژههای کوتاه مدت و میان مدت مورد نیاز در سطح گروه صنعتی ایرانخودرو تعریف و اجرا شود که یکپارچهسازی نظام نظارتی سایتهای تولیدی مختلف و افزایش بازرسی قبل از تحویل و حمل از آن جمله است.
براساس راهبردهای استقرار یافته در گروه صنعتی ایرانخودرو، نمایندگان به عنوان عضو خانواده و شریک تجاری ایرانخودرو، نقش پر رنگی در جلب رضایتمندی مشتریان دارند و هم اندیشی شبکه فروش، خدمات پس از فروش و حمل خودرو و آغاز طرح تشریک مساعی با نمایندگیهای مجاز سراسر کشور برای افزایش رضایتمندی مشتریان در حال اجراست که در آینده نزدیک نتیجه اقدامات صورت گرفته و دستاوردهای این همافزایی برای مشتریان محرز خواهد شد.