جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

بنتلی از کانتیننتال GT و GTC S با استایل اسپرت‌تر رونمایی کرد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، این خودروها روی طراحی اسپرت و لذت رانندگی تمرکز دارند. اگر به یاد داشته باشید چند هفته قبل نیز تریم آژور این محصولات برای تمرکز روی رانندگی راحت و ریلکس معرفی شدند. خودروهای یاد شده باعث گسترش سبد محصولات S می‌شوند چراکه قبلاً نیز شاهد رونمایی از بنتایگا S و فلایینگ اسپر S با تغییرات ظاهری ملایم، صدای تولیدی پرطنین‌تر و شاسی اسپرت بوده‌ایم. البته این خودروها در بحث قوای محرکه تغییری نداشته‌اند.

بنتلی کانتیننتال GT و GTC S به لطف تریم مشکی براق بدنه، رینگ‌های جدید و نشان S روی گلگیرهای جلو از برادران استاندارد خود متمایز می‌شوند.

بدنه این خودروها از کروم مشکی در جلوپنجره، چراغ‌های جلو و عقب، ورودی‌های هوای جانبی، دیفیوزر عقب و چهار خروجی اگزوز سود می‌برند.

تنها استثنا از این نظر نشان‌های بنتلی هستند که همچنان ظاهر کرومی براق خود را حفظ کرده‌اند. مهم‌تر اینکه رینگ‌های جدید ۲۲ اینچی با ظاهر مشکی براق یا ساتین به همراه کالیپرهای ترمز قرمز در این خودروها بکار رفته‌اند.

البته خریداران می‌توانند رینگ‌های ۲۱ اینچی با طراحی سه پره را نیز انتخاب کنند. این رینگ‌ها مختص مدل‌های S هستند.

کابین نیز طرح منحصربه‌فرد دو رنگ را دارد و پوشش دینامیکا روی فرمان، دسته‌دنده، پشت‌سری‌ها و… دیده می‌شوند. چرم ویژه‌ای نیز روی بالشتک‌ها، درب‌ها، پانل پشت آمپرها و کنسول مرکزی کار شده است.

صندلی‌های اسپرت این خودروها از دوخت سفارشی و نشان S سود می‌برند. از دیگر ویژگی‌های کابین می‌توان به پلاک‌های نورانی، گرافیک جدید نمایشگر مرکزی و نشان S روی داشبورد اشاره کرد.

اگرچه واژه S معمولاً به نسخه‌ای اسپرت تر از خودروها اشاره می‌کند اما کانتیننتال GT و GTC S از نظر پرفورمنس بهبودی نداشته‌اند. این خودروها فقط با پیشرانه ۸ سیلندر عرضه می‌شوند و دلیل این کار احتمالاً جلوگیری از اشتباه گرفتن آن‌ها با نسخه ۱۲ سیلندر اسپید بوده است.

نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی این خودروها قدرت ۵۴۲ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری تولید می‌کند و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴ ثانیه‌ای می‌شود. تنها تغییر در این بخش صدای پرطنین‌تر پیشرانه به مدد نصب اگزوز اسپرت است.

تریم S این خودروها به‌صورت استاندارد از سیستم آنتی رول فعال ۴۸ ولتی دینامیک راید بنتلی سود می‌برد، سیستمی که هندلینگ و راحتی سواری را بهبود می‌بخشد.

بنتلی قیمت کانتیننتال GT و GTC S را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود این خودروها اندکی گران‌تر از نسخه‌های استاندارد ۸ سیلندر باشند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار