سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم افتتاح اولین بازارچه قطعات یدکی در کشور، گفت: حدود ۵۰ درصد از خودروهایی که در سطح کشور در حال تردد هستند، متعلق به گروه خودروسازی سایپاست، از اینرو ضرورت داشت که شرکت سایپایدک در راستای ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم، سطح کیفی خدمات پس از فروش خود را ارتقا دهد.
وی با بیان اینکه جدیترین مشکل در ارائه خدمات پس از فروش، تامین قطعه است، اظهارداشت: تا قبل از راهاندازی بازارچه قطعات یدکی، تامین قطعات از منابع مختلف انجام میشد ولی با افتتاح این بازارچه، مشکل مذکور به پایان خواهد رسید و مجموعههای مختلف میتوانند به صورت مستقیم و بدون واسطه قطعات مورد نیاز را خریداری کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: هدف از ایجاد بازارچه قطعات یدکی محصولات سایپا این بود که دسترسی مشتریان به قطعات اصلی بهراحتی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه با ایجاد بازارچه قطعات یدکی مشتریها میتوانند قطعات را مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند، تصریح کرد: از آنجا که در این بازارچه قطعات از منابع اصلی تامین میشود و کیفیت مناسبی دارد، این امر سبب خواهد شد تا میزان رضایت مردم از خودروهای مجموعه سایپا افزایش پیدا کند.
سلیمانی با اشاره به اینکه سایپا یدک، قطعات عرضه شده در بازارچه را از منابع اصلی و معتبر تهیه خواهد کرد، گفت: امیدوار هستم فرایند ایجاد بازارچه قطعات یدکی که در خیابان اکباتان تهران راهاندازی شد، در سایر شهرهای بزرگ هم دنبال شود تا همه به راحتی برای تامین قطعه اقدام کنند و مجبور نباشند برای خرید قطعه به تهران بیایند.
گفتنی است اولین بازارچه قطعات یدکی سایپایدک که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر راهاندازی شد با هدف دسترسی آسان به قطعات اصلی و با قیمت مصوب در محل فروشگاه سایپایدک در خیابان اکباتان تهران است و فعالان بازار قطعات یدکی میتوانند با مراجعه به این بازارچه قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنند.