قطعات خودرو

وعده ایران خودرو به مردم

به گزارش قطعات خودرو شرکت ایران‌خودرو به خریداران خود اعلام کرده است که تا پایان سال جاری، تمامی خودروهای فروش اخیر را تحویل خواهد داد. مدیرعامل این شرکت، علیمردان عظیمی، در واکنش به نگرانی‌ها درباره عدم تحویل به‌موقع ۱۱۵ هزار خودرو، اظهار داشت که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همه تعهدات تا پایان سال انجام خواهد شد. او همچنین وعده داد که تولید خودرو در نیمه دوم سال ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و تأخیرات ایجاد شده جبران خواهد شد.

عظیمی با اشاره به مشکلاتی مانند قطعی برق و تغییرات قوانین ثبت سفارش، توضیح داد که این عوامل باعث کاهش ۵ درصدی تولید در نیمه اول سال شدند. با این حال، این مشکلات در نیمه دوم سال وجود نخواهند داشت و تعهدات به موقع انجام می‌شود.

وی همچنین از برنامه‌های جدید ایران‌خودرو برای عرضه خودروها در بهار و تابستان ۱۴۰۴ خبر داد و افزود که تولید خودروهای برقی نیز با استقبال زیادی مواجه شده و تحویل این خودروها در حال انجام است.

علاوه بر این، عظیمی از افزایش تیراژ تولید خودروی جدید “ری‌را” خبر داد و تاکید کرد که این کراس‌اوور ملی با بیش از ۶۸ درصد ساخت داخلی، تا پایان سال به مشتریان تحویل داده می‌شود. او همچنین شایعات مربوط به سود ایران‌خودرو از حساب‌های وکالتی را رد کرد و تأکید کرد که این وجوه در اختیار مشتریان بوده و هیچ سودی به ایران‌خودرو نرسیده است.

این شرکت همچنین بر کیفیت تولیدات خود تاکید کرده و وعده داده که خودروی “ری‌را” در آینده نزدیک جایگزین خودروهای خارجی وارداتی خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *