قطعات خودرو

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز

به گزارش قطعات خودرو ، نمایشگاه قطعات خودرو تبریز، یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و تجاری در حوزه صنعت خودروسازی کشور، قرار است از تاریخ ۴ الی ۷ مهر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز به همت شرکت آرتانماگر برگزار شود.

این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌های صنعت خودرو و قطعات وابسته، فرصتی بی‌نظیر برای تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و فعالان این حوزه فراهم می‌آورد تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با شرکای تجاری جدید آشنا شوند.

در این نمایشگاه، شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در زمینه تولید قطعات خودرو، تجهیزات کارگاهی، خدمات پس از فروش، و تکنولوژی‌های مرتبط حضور خواهند داشت. همچنین، برنامه‌های جانبی همچون کارگاه‌های آموزشی، سمینارهای تخصصی و جلسات B2B نیز برای افزایش تعامل و تبادل دانش بین شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه قطعات خودرو تبریز نه تنها بستری برای نمایش محصولات و تکنولوژی‌های جدید است، بلکه فرصتی است تا فعالان این صنعت با تغییرات و روندهای جدید بازار آشنا شوند و روابط تجاری خود را گسترش دهند. این رویداد با حمایت سازمان‌های دولتی و انجمن‌های صنعتی، به عنوان یکی از رویدادهای مهم صنعت خودروسازی ایران شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است ساعت بازدید از این نمایشگاه 15 الی 21 روزهای 4 مهر(چهارشنبه) لغایت 7مهر (شنبه) می باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *