رویترز پیش از این گزارش داده بود این خودروساز آمریکایی قصد دارد تولید خود را در کارخانه شانگهای طی دو ماه آینده بالا ببرد تا به تقاضای ناشی از کاهش قیمت تهاجمی در مدل‌های پرفروش خود پاسخ دهد.

 

براساس محاسبات رویترز و داده‌های صنعت، سهم بازار این شرکت در بخش خودروهای برقی چین در ژانویه از ۹درصد در دسامبر به ۵/ ۱۲درصد افزایش یافت.

 

 

تسلا قیمت سایر نسخه‌های مدل Y و خودروهای مدل ۳ را بدون تغییر نگه داشت. تسلا یکی از خودروسازان فعال در عرصه محصولات برقی به‌حساب می‌آید که چند کارخانه در نقاط مختلف جهان از جمله  چین دارد.