قطعات خودرو

تیونینگ جذاب فورد برانکو با کیت جدید راش پرفرمنس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، کیت تازه «Roush» برای برانکو ۸۴۰۰ دلار قیمت دارد و تنها به ضروریات یک شاسی‌بلند آفرود پرداخته است.

 

شرکت «Roush Performance» به‌تازگی از یک کیت بدنه جدید برای بهبود کاربری فورد برانکو رونمایی کرده است. این خدمات‌دهنده تازه‌کار، در ارائه محصولات تازه‌اش تاحدامکان روی کاربری بهتر برانکو تاکید داشته است.

 

 

خود فورد نیز لیست بلندبالایی از محصولات جانبی کاربردی را برای برانکو عرضه می‌کند اما به لطف تلاش راش، خریداران گزینه‌های بیشتری را پیش روی خود دارند.

 

 

 

بسته تقویتی راش کاری به موتور برانکو ندارد و تنها چند ابزار کاربردی تازه را به برانکو اضافه می‌کند. سیستم اگزوز تازه با ارتفاع بیشتر از سطح زمین، وزن کمتر و سر قابل‌تعویض به‌همراه سیستم فیلتر هوا با گنجایش بالا از بخش‌های این کیت به شمار می‌روند.

 

تغییرات ظاهری کیت راش چندان زیاد نیستند اما به بهترشدن برانکو کمک شایانی می‌کنند. ردیف نور LED و نشان طاق چرخ‌ها به‌همراه رینگ‌های زیبای ۵ پره ۱۸ اینچی «Roush Wheels» به رنگ خاکستری ایریدیوم ساتن از دیگر بخش‌های ارتقایافته برانکو راش هستند. خریداران این پکیج، تایرهای آفرود مسیرهای گلی «Genera Tire Brabber X3» به اندازه ۳۵ اینچ را نیز دریافت می‌کنند.

راش یک پک ریکاوری و بازیابی را هم به پکیج خود اضافه کرده است که شامل طناب، دستکش، یک چراغ‌قوه و کیس سفارشی راش می‌شود. از دیگر لوازم خارجی پکیج یادشده می‌توان به بنر راش در جلوی خودرو و گرافیک بدنه با طرح پرچم ایالات‌متحده اشاره کرد؛ البته این طرح بدنه فقط برای مدل‌های چهاردر برانکو قابل سفارش است. خریداران پکیج راش یک قاب پلاک مخصوص با نشان «Roush Performance» نیز دریافت خواهند کرد.

درون این شاسی‌بلند شاهد استفاده از کیت محافظت از کف خودرو و یک کنسول فولادی به‌همراه قفل چهار شماره‌ای آن هستیم که تنها برای مدل‌های چهاردر دردسترس است. راوش برای تمایز برانکو مجهزشده به کیت خود، از نشان‌های مخصوصش در جای‌جای بدنه نیز استفاده کرده است.

پکیج راش برای نمونه‌های ۲.۳ و ۲.۷ لیتری برانکو دردسترس قرار گرفته است و درکنار تمام امکانات خود، گارانتی طولانی را نیز برایشان در نظر گرفته است؛ برای نمونه، اگزوزهای این پکیج به‌صورت مادام‌العمر گارانتی شده‌اند و باقی قطعات هم تا ۳ سال یا ۳۶ هزار مایل گارانتی هستند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *