به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرآنلاین، لوگوی برخی خودروسازان در چند سال اخیر به دلیل تناسب با سیاستهای جدید و یا ایجاد تنوع، تغییر کرده است.
طراحی مجدد تاریخ سخت است.برای بسیاری از خودروسازان، لوگوهای آنها نشان دهنده چندین دهه میراث است.اما در چند سال گذشته، تعدادی از خودروسازان را دیدهایم که لوگوی نمادین خود را بازطراحی میکنند؛برخی برای بهتر شدن، برخی دیگر برای بدتر شدن، اما اکثر آنها بهطور استثنایی مینیمالیست هستند.
روند لبه های اریب و روکش های نقرهای مدت هاست که از بین رفته است.ازدحام طراحیهای مجدد برای آرمهای خودرو با Mini در سال ۲۰۱۵ آغاز شد، در حالی که برندهایی مانند آئودی، آستون مارتین و BMW در سالهای بعد، این راه را ادامه دادند.
کیا یکی از بحث انگیزترین بازطراحی های این لیست را داشت.این شرکت هویت بیضی شکل دیرینه خود را کنار گذاشت و با یک لوگوی جدید و فوق العاده شیک عرضه شد.اما عدم وجود فاصله بین “I” و “A” در “KIA” هنوز باعث شده است که برخی از افراد در اینترنت به این فکر کنند که خودروی جدید “KN” چیست!