قطعات خودرو

خودروسازان خود را جای مشتری بگذارند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، سیدجواد حسینی‌کیا در پاسخ به این سوال که مدیران عامل جدید خودروسازان باید چه موضوعی را در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: این مدیران در مرحله نخست باید ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌‌‌های تولید را در دستورکار خود قرار دهند؛ آنها باید خود را جای مشتری بگذارند و به مساله پاسخ به انتظارات مصرف‌کنندگان توجه ویژه‌‌‌ای داشته باشند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: شفاف شدن ساختار و هزینه‌‌‌های خودروسازان از دیگر موضوعاتی است که مدیران ایران‌خودرو و سایپا باید به آن توجه کنند.

وی اضافه کرد: خودروسازان باید مدلی برای خود تعریف کنند تا مشخص شود که ۲۰ سال آینده، صنعت خودروی کشور از نظر کیفیت، قیمت، میزان داخلی‌‌‌سازی و… چه جایگاهی خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه خودروسازان باید هزینه‌‌‌های سربار تولید را مهار کنند، تصریح کرد: کیفیت خودروهای داخلی باید به سطحی برسد که توانایی رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشد. نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: مدیران ایران‌خودرو و سایپا باید تراز خودروسازی را بالا ببرند زیرا در حال حاضر نه‌تنها مردم از کیفیت خودروهای تولیدی رضایت ندارند، بلکه تولید نیز متناسب با تقاضای بازار نیست.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *